top of page
  • Laurine

Bullet journal | April


Het was de afgelopen weken wat stiller op mijn blog, aangezien ik toetsenweek had en direct daarna op eindejaarsreis ben vertrokken (daarover zondag meer ;) ), maar ik ben er weer! April is inmiddels al een aantal dagen bezig, maar ik wil alsnog mijn bullet journal spreads voor deze maand met jullie delen, want ik ben heel trots over het resultaat!

Het thema van deze maand is 'wolken', naar het idee van Amanda Rach Lee. Ik kijk al een tijdje haar bullet journal video's, maar dit is de eerste keer dat ik ook echt één van haar ideeën namaak. Verder ben ik wel trouw gebleven aan mijn eigen lay-out, omdat deze nu eenmaal goed werkt voor mij. Als accent kleur koos ik voor 'koninklijk blauw', omdat grijs anders maar somber is. Ik ben ben stiekem heel trots op deze spreads, het is mijn favoriete thema tot nu toe!

Mijn maandoverzicht is sinds het begin nog niet veranderd, omdat het prima werkte, maar deze maand stuitte ik toch op een probleem. Doordat april begint op een zondag en eindigt op een maandag zou ik een extra rij vakjes moeten maken en dat past niet op de pagina. De oplossing? Het laatste vakje in twee opdelen en dan maar hopen dat ik niet te veel afspraken heb die dag. ;)

Ik vond de nieuwe lay-out van mijn blogtracker heel fijn vorige maand, dus deze blijft voorlopig!

Ik ben echt dol op de gratitude- en herinneringen pagina in mijn bullet journal. Ze zijn super simpel om te maken, maar op het einde van de maand is het een verzameling van alle fijne dingen die gebeurd zijn!

De mood tracker die ik vorige maand voor het eerst probeerde heeft helaas geen plaats veroverd in de maand april. Ik heb het namelijk amper gebruikt vorige maand en hoewel ik het concept nog steeds leuk vind, is het niks voor mij.

Tenslotte dan nog het weekoverzicht, ook dit is niet veranderd aangezien ik deze pagina's liefst simpel houd. Ik heb hier en daar wat wolken doodles getekend om de boel wat op te fleuren, maar verder zijn deze pagina's vooral voor praktische doeleinden.

Als je nog meer bullet journal inspiratie zoekt, neem dan ook zeker een kijkje op mijn Pinterest bord!

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page