top of page
  • Laurine

Bullet journal | Mei


Hier is 'ie dan: mijn bullet journal voor deze maand. Deze post heeft wat vertraging opgelopen aangezien ik ziek was en ik dus niet in de stemming was om foto's te maken. Maar hierdoor kon ik wel meer tijd besteden aan de spreads voor deze maand en ik kan alvast zeggen dat het zó fleurig is geworden! Tijd om verder te kijken!

Deze maand heb ik een minder duidelijk thema, ik heb gekozen om voornamelijk met mijn accentkleur te werken en dat was overduidelijk geel. Verder heb ik met verschillende papieren en tekeningen gespeeld om zo een soort collage te vormen. Ik ben zeer tevreden over het resultaat van deze pagina's want het is zo vrolijk en fleurig en het doet me echt aan de lente denken!

Mijn maandoverzicht blijft steevast hetzelfde en de blogkalender van vorige maand werkte prima, dus die lay-out blijf ik voorlopig ook gebruiken. Deze bladzijden houd ik het liefste simpel, aangezien ze al erg druk zijn zodra ik alles heb ingevuld en door de simpele lay-out blijft het toch nog een beetje overzichtelijk.

Ik heb ook geprobeerd om deze pagina's een beetje op te fleuren met een aantal tekeningetjes. Weet wel dat ik absoluut geen tekentalent ben en het dus enkel zeer simpele doodles zijn, maar het ziet er wel leuk uit in het geheel.

De maand mei belooft een leuke maand te worden, want er staan een heleboel toffe dingen op de planning. Bovendien staat er nu een zonnig weekend voor de deur, waar ik ook alleen maar blij van word! :)

Heb jij leuke plannen voor mei?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page