top of page
  • Laurine

Bullet journal | Juni


Het is juni! En dat betekent een heleboel leuke dingen: zo staat de zomer voor de deur, studeer ik over enkele weken (!) af en wacht er dan heerlijk lange vakantie op mij! Maar voor het zover is, moet ik nog de examenperiode door en daarvoor heb ik mijn trouwe bullet journal nodig zodat ik die laatst examens van het middelbaar kan knallen!

Deze maand wilde ik een zonnig en kleurrijk thema dat past bij het fijne zomerweer! En dus ging ik voor dit felle oranje in combinatie met enkele leuke plaatjes uit een oude Flow Magazine.

Verder heb ik de spreads vrij simpel gehouden en veel minder versierd dan vorige maand, aangezien ik het erg druk ga hebben de komende weken en het dus vooral overzichtelijk dan mooi moet zijn. Daarnaast heb ik mijn 'Groei Tracker' voor mijn blog een beetje aangepast deze maand, om het toch nog een beetje boeiend te houden, maar verder dus vrij simpel allemaal.

Ook mijn herinneringen-pagina is vrij eenvoudig, maar hierdoor heb ik wel extra veel plaats om dingen op te schrijven. Vorige maand merkte ik namelijk dat ik wat plaats te kort had door al de versieringen. Misschien moet ik hier de komende maanden maar een dubbele pagina van maken?

En dan het weekoverzicht. Dit heb ik -in tegenstelling tot de andere pagina's- eens grondig omgegooid. Aangezien mijn focus de komende weken op mijn examens ligt, heb ik niet zoveel andere zaken op de planning staan en leek het mij onnodig om veel plaats voor taken te voorzien. In plaats daarvan koos ik voor deze minimalistische lay-out, waarbij ik de hele week op één pagina kan zien en eerlijk gezegd ben ik er heel bij mee.

Ziezo dat waren mijn bullet journal spreads voor deze maand. Ze waren wat minder spannend dan gewoonlijk vanwege mijn eindexamens, maar hopelijk heb je er toch wat inspiratie uit kunnen halen. En anders kan je zeker ook een kijkje nemen op mijn Pinterest pagina voor meer bullet journal inspiratie!

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page