top of page
  • Laurine

Bullet journal | Oktober


Oktober staat voor mij altijd voor de herfst, meer nog dan september. Het is gedaan met de zonnige dagen, het kwik daalt drastisch en de warme truien worden bovengehaald. Helaas, heb ik ook meteen een verkoudheid de wacht in kunnen slepen, maar ook dát hoort bij de herfst. Neem je mee een kijkje in mijn bullet journal?

Deze maand wilde ik graag iets nieuws proberen voor de cover pagina. Ik wilde graag dat het een soort collage stijl werd. Ik koos voor oranje en bruintinten, typisch voor de herfst. De stickers die je hierboven ziet had ik nog liggen thuis en passen er perfect bij. In combinatie met enkele plaatjes uit een oude Flow Magazine, kreeg het geheel een echt knus gevoel. Hoewel het niet helemaal is geworden zoals ik in gedachten had, ben ik best wel blij met het resultaat.

Voor het maandoverzicht gebruikte ik dezelfde stempels (van Action!) als op de eerste pagina, omdat ik het effect heel leuk vind. Voor mijn blog planning wilde ik het herfstgevoel laten terugkomen en dus tekende ik deze eikeltjes -super simpel trouwens! Onderaan nog een plaatje uit met een meisje dat een stapel boeken vast heeft, omdat ik lezen in deze koudere maanden super fijn vind!

Wederom, herfstige plaatjes en een mooie quote: "And the sun took a step back, the leaves lulled themselves to sleep and autumn was awakened."

En dan een uitgebreider weekoverzicht dan vorige maand, want school is weer begonnen en dus staat er veel meer op de planning! Alles komt eigenlijk samen in deze spread: rode accenten, de eikeltjes van eerder, de stempels. Een mooi -en toch ook overzichtelijk- geheel!

Hoewel de herfst niet mijn favoriete seizoen is, vind ik het toch fijn om wat meer werk te steken in mijn bullet journal pagina's om zo wat enthousiaster te worden voor de komende maanden. Al moet ik toegeven dat ik wel uitkijk naar warme chocolademelk en lezen onder een dekentje. :)

Wat doe jij graag in de herfst?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page