top of page
  • Laurine

Januari | favorieten


Elke maand overloop ik mijn favoriete momenten, gebeurtenissen, producten, gadjets, aankopen, liedjes, boeken, ... Alles wat mij deze maand ook maar gelukkig maakte!

Januari 2016! Wow, ik kan nog steeds niet geloven dat we al 2016 zijn! Ik vind dat deze maand is voorbij gevlogen, dus is het een goed idee om alles nog eens rustig op een rijtje te zetten.

- Nieuwjaar!

Haha, een kassieker niet waar? Ik vier het altijd met vrienden en het was ook dit jaar weer super gezellig! Naar het vuurwerk kijken met een glaasje kidibul (ja, kidibul) en daarna het dessert: versgemaakt frambozenijs! hmmm...Love it!

-Deze blog

Ik heb deze maand op *gaat even spieken* 21 januari mijn blog opgestart. Het is iets dat ik altijd al heb willen doen. Ik lees zelf heel graag blogs en ik houd ontzettend veel van schrijven, dus dit is perfect! Ik hoop dat ik dit kan volhouden en dat ik hier veel ontspannende en inspirerende berichten zal posten.

-chocolade bolletjes van smarties

Ik heb geen idee hoe ik deze moet noemen. Met kerst had ik een doosje gekregen met deze zoetigheden in. Het is afkomstig uit Duitsland (vandaar dat er 'weihnachten' op de verpakking staat).

Het heeft iets weg van een paaseitje, maar het is een bolletje chocolade en dus niet ei-vormig. Binnen in de melkchocolade zitten er een paar welbekende smarties. Heerlijk! Als je eens zin hebt in chocolade raad ik deze zeker aan!

-parfum van Ariana Grande

Ik heb eergisteren de parfum van Ariana Grande cadeau gekregen van een tante en ik ben er nu al helemaal verzot op. Ik werd al helemaal verliefd op de classy verpakking met het schattige pomponnnetje en als ik dan de zoete geur rook, was ik er helemaal aan verknocht.

- Vijf jaren dagboek

Ik heb voor het nieuwe jaar een vijf-jaren-dagboek aangeschaft. Elke dag van het jaar krijg je een vraag of een uitdaging, die je dan moet beantwoorden of uitvoeren. Er zijn 366 vragen. Als het jaar voorbij is

begin je dus gewoon weer bij 1 januari. Zo kan je zien hoe je meningen en opvattingen veranderen doorheen de jaren.

-Girl Online: on tour (boek)

Het spetterende vervolg op het eerste succesvolle boek van youtuber zoella (Zoe Sugg). Het eerst boek (Girl Online) was geweldig, maar deze was nóg beter. Het verhaal over de jonge blogger Penny is grappig, meeslepend en in vele opzichten herkenbaar.

Ziezo dat waren mijn favorieten van afgelopen maand. Niet zo heel veel, maar dat is voornamelijk omdat het een drukke maand was voor mij en er dus niet zoveel ontspanning aan te pas kwam. Maar ach, wie weet wat februari brengt?

Wat maakte jou deze maand gelukkig?

-xxx-


20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page