top of page
  • Laurine

Nog wat favorieten...


Van tijd tot tijd deel ik met jullie mijn favorieten. Dit kan werkelijk over vanalles gaan: hebbedingetjes, boeken, gebeurtenissen, ... Noem maar op! En ook vandaag deel ik weer eens met jullie wat de eerste maanden van 2019 zoal mijn hart gestolen heeft. Kijk je mee?

VROEG LENTE WEER | Of zeg ik beter zomerweer? Zeker gedurende de paasvakantie zijn we heerlijk verwend met stralend zonnig weer. Over goede timing gesproken! Als je 't mij vraagt, mag het zo blijven duren.

DE MOL & TRUST NOBODY PODCAST | You either love it or you hate it, maar ik kijk er iedere week naar uit: De Mol. Al is het maar om achteraf de gezellige praatjes en de hilarische speculaties van de Trust Nobody podcast te luisteren.

LAS CHICAS DEL CABLE | Nu ik inmiddels alweer een hele tijd Spaans studeer, is het ook wel éxtra leuk om Spaanse series te kijken. Naast Casa de Papel is Las Chicas del Cable ook écht een aanrader. Een hele andere setting en ook een compleet ander genre, maar héél boeiend. Benieuwd? Je kan mijn recensie hier lezen op MustMagazine.

THE QUIET AT THE END OF THE WORLD | Lauren James is al jaren een van mijn favoriete auteurs. En daarom wilde ik graag al een tijdje haar nieuwste boek lezen: The Quiet at the End of the World. En wauw, hiermee heeft Lauren James zich wederom overtroffen! Zonder twijfel het beste boek dat ik dusver heb gelezen dit jaar!

SIMS 4 – JAARGETIJDEN | Als je mij vraagt wat mijn guilty pleasure is dan antwoord ik waarschijnlijk: Sims spelen. Zeker op dagen dat het niet zo'n mooi weer is en ik niet even naar buiten kan tussen het studeren door, is een uurtje (of twee ;) ) gamen een leuke ontspanning. Onlangs verwende ik mezelf met dit toffe uitbreidingspakket, zeker een aanrader!

NIEUWE OORBELLEN | Deze kocht in onlangs bij Jüttu. Een vrij simpel en tijdloos model, met een mooi groen steentje waar ik helemaal dol op ben!

ZOMERJURK | Tja, met al dat zonnig weer ging het toch kriebelen om mijn zomergarderobe weer boven te halen...En uit te breiden, oeps! Deze prachtige jurk zag ik -via via- voorbij komen en ik was opslag verliefd. Je kan hem hier vinden.

BLIJ WEERZIEN | En dan toch wel het allerleukste uit dit lijstje was afgelopen vrijdag toen ik een lieve vriendin van mij uit Turkije weer terug zag! Zij was vorig jaar een uitwisselingsstudent op mijn school, maar het was alweer 8 maanden geleden dat we elkaar gezien hadden. Veel om bij te praten dus!

Heb jij nog een leuke favoriet van de laatste maanden? Een goede boekentip of een toffe serie?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page