top of page
  • Laurine

Favorieten van November


Hey, ik ben er weer! Het is hier -naar mijn mening- al veel te lang stil geweest op mijn blog, tijd dus om daar verandering in te brengen. De afgelopen weken is er een heleboel gebeurd. Ik heb het momenteel heel druk met school, waardoor mijn blog er een beetje bij inschiet en daarnaast was ik enkele weken geleden ook jarig, super leuk! Voor vandaag heb ik een aantal leuke spulletjes, series & boeken klaarstaan. Kortom, enkele favorieten van het moment!

BODYBUTTER BODYSHOP

De bodybutters van de Bodyshop zijn mijn absolute favoriet! Niet alleen ruikt het heerlijk, maar het hydrateert mijn huid altijd erg goed en het trekt snel in de huid. Van tijd tot tijd probeer ik graag eens een nieuwe geur en ditmaal koos ik voor eentje dat ik nog niet eerder heb gezien: Shea. Het klinkt misschien niet zo aantrekkelijk als bijvoorbeeld Mango, maar ik beloof je dat dit een heerlijke milde geur is!

ZEBRA TRENDS TAS

Deze tas van ZEBRA Trends had ik een paar maanden eerder al gespot en ik was opslag verliefd op het design. Maar ik twijfelde een beetje of het wel praktisch zou zijn en dus liet ik hem hangen. Toen ik hem een paar maanden later terug tegenkwam, koos ik ervoor om hem tóch mee te nemen en ik heb er nog geen moment spijt van gehad! Pluspunt: de tas komt meteen ook met een matching geldbeugel, handig!

KETTING VERJAARDAG

Twee weken geleden was het mijn achttiende verjaardag en voor deze bijzondere leeftijd wilde ik graag een mooie ketting. Gebaseerd op een foto van een ketting die ik ook zag, liet ik dit pareltje maken. Het is precies geworden zoals ik wilde en ik ben er dan ook echt helemaal weg van!

NOTITIEBOEKJE

Naast de ketting, kreeg ik voor mijn verjaardag ook dit leuke notitieboekje van Rössler Papier. Een schriftje komt altijd wel van pas! Heel leuk is ook dat het geen lijntjes maar stipjes zijn, dus misschien gebruik ik het wel als mijn bullet journal voor het komende jaar.

ONCE UPON A TIME

Tijdens deze koude herfstmaanden kan ik heel erg genieten van een knusse avond met een goede serie en momenteel is dat voor mij: Once Upon a Time. Ik heb het vroeger weleens gekeken, maar ik was vergeten hoe geweldig ik het vind en ideaal voor deze magische tijd van het jaar!

BOEK LAUREN JAMES

Twee jaar geleden kreeg ik van mijn vader een boek van Lauren James cadeau en sindsdien ben ik een enorme fan van haar. Haar eerste roman The Next Together en de bijhorende sequel The Last Beginning vond ik geweldig! Mijn verwachtingen waren dan ook erg hoog voor haar nieuwste boek The Loneliest Girl in the Universe. Het verhaal zelf was prima, maar dankzij enkele verpletterende plottwists was ook dit boek weer geweldig. Nieuwsgierig? Je vind mijn recensie hier op MustMagazine.

Wat is jouw favoriete serie om tijdens de herfstmaanden te kijken?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page