top of page
  • Laurine

April | favorieten


April was een hele drukke maand voor mij en ik moet zeggen dat het een beetje aan me voorbij is gegaan. Gelukkig ontdekte ik bij het terugblikken dat ik toch hele leuke dingen deed en dat ik zeker een paar nieuwe favorieten heb.

- Tripje naar Nederland

In de paasvakantie ging ik met mijn familie een paar dagen naar Nederland. We bezochten Volendam, Texel, Ecomare en het dolfinarium van Harderwijk. Fantastisch allemaal! Het slechte weer belemmerde de pret gelukkig niet.

- Aardbeien Bodyshop

Deze maand probeerde ik voor de eerste keer de aardbeien geur van The Bodyshop. Ik probeerde zowel de douchegel als de bodylotion. De geur is ontzettend zoet, maar wel heel aangenaam.

- Handzeep Nectar of Beauty

Mijn volgende favoriet is de Nectar of Beauty zeep. Voordien had ik de Nectar of Nature zeep en die was geweldig, deze keer koos ik voor iets anders en ook deze viel heel erg in de smaak. Een wascrème voor droge handen met extracten van amandel en orchidee.

- Ted Baker schoenen

Dit is mijn absolute favoriet van deze maand! Mijn nieuw paar schoenen. Ze zitten heel comfortabel en ze zien er ook nog eens fleurig uit.

-Zarqa

Als je iemand bent met huidproblemen (last van acne of iets dergelijks) en je zoekt producten die goed zijn voor je huid, dan moet je de Zarqa producten echt eens proberen. De producten zijn volledig op natuurlijke basis (planten en zout uit de Dode Zee) en zijn dus parfum- en conserveringsvrij. Zo heb je minder last van een geïrriteerde huid of allergieën. De producten zijn heel mild, maar wel effectief en daarom dat ik ze zo fijn vind. Het doet wonderen voor mijn huid en het is echt een aanrader.

-Losgelaten

Mijn favoriet boek van deze maand is Losgelaten van M.G. Reyes. Wat als zes tieners in een huis aan Venice Beach gaan wonen zonder enig toezicht? Wel, dan krijg je chaos... Lees hier meer over het boek.

-The Jungle Book

Als je de kans hebt om naar The Jungle Book te gaan kijken, moet je het zeker doen. Een adembenemende live-action versie van de beroemde tekenfilm. Met oude en bekende elementen, maar ook met verrassende wendingen.

En dat was de maand april voor mij. Hopelijk houdt al die regen ooit nog eens op en krijgen we eindelijk beter weer. Laten we allemaal een zonnetje wensen voor de maand mei.

Wat ontdekte jullie deze maand?

-xxx-

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page