top of page
  • Laurine

Mei | favorieten


Beter laat dan nooit. Hier zijn na een hele tijd dan toch nog mijn favorieten van de maand mei. Ik had het erg druk, dus was er weinig tijd om deze post te schrijven en daarom is hij ook best kort. Hopelijk genieten jullie er alsnog van.

- Blauwe Maandag

Ik las ontzettend veel deze maand en het eerste boek was Blauwe Maandag van Nicci French. Het schrijversduo is bekend voor hun psychologische thrillers. Dit boek is het eerste van een reeks, waarvan momenteel al zes delen uit zijn.

- De Kroon

In mei lag het allerlaatste deel van de Selection serie van Kiera Cass in de winkels. Deze moest ik uiteraard hebben. Na een hele reeks boeken was het tijd voor de afsluiter. Ik heb dit boek net als alle anderen met heel veel plezier uitgelezen. Kiera Cass kan je met haar boeken echt al het andere in de wereld doen vergeten. Een echte aanrader.

- Trui essentiel

Begin mei kocht ik een prachtige trui van essentiel in een outlet. Hij verschilt wat van andere truien die ik heb. Hij zit een beetje ruim, maar dat vind ik wel fijn. Ik ben verliefd op de leuke print en het prachtige pastel blauw!

(Ik wilde er nog een foto bijdoen, maar de trui is in de was. Ik zal er zo snel mogelijk in orde brengen.)

- Aan alle jongens van wie ik hield

Zoals ik al zei: veel boeken deze maand. Een andere aanrader voor als je wil ontspannen is Aan alle jongens van wie ik hield van Jenny Han. Een hilarisch boek over een meisje dat brieven schrijft aan haar exen en die vervolgens opbergt in een doos. Als de doos op een dag weg is en de brieven verstuurd zijn, beginnen de problemen...

Zo dit waren mijn favorieten van mei in een notendop. Hopelijk kan ik jullie volgende maand wat meer favorieten tonen en iets meer variatie (niet enkel boeken dus...).

Hebben jullie wel nog leuke dingen ontdekt of gedaan deze maand?

-xxx-

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page