top of page
  • Laurine

In beeld | Costa Rica


Vandaag laat ik jullie na Australië nu ook Costa Rica zien en dat aan de hand van foto's die ik trok toen ik daar was. Ik bezocht dit Zuid-Amerikaans land in 2012 en ik zou heel graag nog eens terug gaan. Alles is daar zó groen en de mensen zijn super vriendelijk en erg begaan met de natuur. Hopelijk maakt deze post de reismicrobes in jullie los en misschien wordt Costa Rica wel je volgende vakantiebestemming... Geniet van Costa Rica in beeld!

-xxx-

Disclaimer:

Al de foto's in deze blogpost zijn door mijzelf gemaakt en mogen dan ook niet zonder mijn toestemming gebruikt worden.

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page