top of page
  • Laurine

Een duik in het diepe


Ik zit aan mijn bureau met mijn computer voor de neus, helemaal klaar om dit artikeltje te schrijven. Naast mij staat mijn koffer op de grond, ingepakt en klaar om op kamp te vertrekken.

Ik ga op kamp naar het noorden van Italië. Het weer is daar momenteel niet schitterend, dus laten we allemaal onze vingers kruisen voor een zonnetje. Ik zal tevreden zijn als ik daar nog wat zon kan zien, want de zomer dit jaar stelt me toch een beetje teleur.

Het is de allereerste keer dat ik op kamp ga naar het buitenland en de eerste keer dat ik voor langer dan een week mijn ouders niet zie. Ik vind het allemaal wel een beetje spannend. Het is een combinatie tussen nieuwsgierigheid, nervositeit en enthousiasme.

Een gezonde mix om aan een kamp te beginnen, als je 't mij vraagt.

Ik ben gemakkelijk verlegen en onzeker als ik met veel nieuwe mensen in contact kom, daarom is het goed dat er vriendinnen van me meegaan. Maar ik ga proberen om minder terughouden te zijn. Ik wil vrienden maken daar en daarvoor moet ik mijn mond wat meer opendoen en relaxen. Ik wil mezelf uitdagen om meer uit mijn comfort zone te komen. Een duik in het diepe, in een nieuw avontuur.

En ik weet dat het allemaal weer goed komt, want over tien dagen ben ik terug. Met honderden verhalen, duizenden herinneringen, nieuwe vrienden en een lach op mijn gezicht.

Hopelijk kan ik op kamp een heleboel foto's maken en misschien dat nadien wel een fotoverslagje maak. Een ding is zeker: ik ben er klaar voor.

Italia here I come!

Zijn jullie al eens in Italië geweest?

-xxx-

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page