top of page
  • Laurine

Augustus | favorieten


Jammer, maar helaas is augustus bijna voorbij en daarmee ook de vakantie. Ik mag dan wel het gevoel hebben dat de vakantie nog maar enkele weken bezig is, de realiteit liegt niet er niet om. Maar goed ik heb nog één dagje en daar ga ik ten volle van genieten.

- Italië

Zoals je misschien al in een vorige post van mij las, ben ik deze maand voor twaalf dagen op kamp geweest naar het noorden van Italië. Ik heb daar de tijd van mijn leven gehad en zou het liefst weer terug vertrekken. Daarom is dit zeker een van mijn favorieten voor deze maand.

- Marc Jacobs parfum

Mijn all time favorite parfum van de Bodyshop, moest deze maand plaats maken voor een nieuw luchtje. Ik vind Honey van Marc Jacobs een perfecte parfum voor in de zomer. Het is zoet, maar ook lekker fris. En het flesje is simpelweg té schattig!

- Now You See Me 2

's Werelds meest beruchte illusionisten zijn terug! Een jaar nadat ze de FBI te slim af waren en het publiek verbluften met hun Robin Hood-achtige spektakels, maken ze een onvrijwillige comeback.

Walter Mabry, een wonderkind uit de computerwereld, dwingt de groep een haast onmogelijke stunt uit te voeren. Voor de illusionisten is er maar één uitweg: ze moeten een nog waanzinnigere stunt bedenken om hun naam te zuiveren en het meesterbrein achter dit alles te ontmaskeren.

Ik ga het kort houden: als je de film nog niet gezien hebt, ga hem kijken! Ik heb er heel erg van genoten.

- Nivea Protect & Refresh

Ik heb een erg bleke en verbrand snel, dus een zonnecrème met hoge factor is een must. Een nadeel van een hoge factor is dat de zonnemelk heel plakkerig is en je poriën afsluit. Met de nieuwe formule van Nivea is dat probleem opgelost. Ik was eerst wat argwanend, maar het doet wat het beloofd. Het beschermt tegen de zon en is niet vettig. Zeker het proberen waart!

Ziezo, dit waren mijn favorieten van deze maand. Nu ga ik nog even genieten van het zonnetje buiten, want het weer blijft -helaas- niet voor eeuwig zo.

Heb jij nog iets leuks ontdekt deze maand?

-xxx-

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page