top of page
  • Laurine

7 Plekken die ik nog wil ontdekken


Als je mijn blog al een tijdje leest, weet je dat ik een enorme liefde voor reizen heb. Ik heb al heel wat van de wereld gezien, maar er zijn nog vele plaatsen op deze aardbol, die ik wil ontdekken. Vandaag deel zeven plaatsen in de wereld waar ik nog eens naar op vakantie wil. Dit lijstje is trouwens in willekeurige volgorde.

✿ Thailand. Iedereen die er al heen is geweest, is er heel lovend over en het lijkt me echt een paradijs.

✿ Canada. Een land met prachtige natuur en veel dieren. Wat zou ik daar graag eens willen wandelen in die machtige bossen.

✿ Westkust van de Verenigde Staten. Ik ben nog nooit in de Verenigde Staten van Amerika geweest en ik ben ervan overtuigd dat het iets is, dat je ooit moet gedaan hebben. Er zijn veel mooie plaatsen in de VS, maar ik zou zeker ooit eens de westkust willen doen en bijvoorbeeld San Francisco bezoeken.

✿ Praag (Tsjechië). Dit is van alle bestemmingen op dit lijstje het dichtst bij huis. Deze mooie stad staat heel hoog op mijn lijstje. Een citytrip naar deze stad doe ik waarschijnlijk nog eens voor ik 18 word.

✿ Schotland. Een land met mooie natuur en zeker bergen denk ik. Ook zijn er veel kastelen en burchten, zoals hier op de foto.

✿ Peru. Een adembenemend land in Zuid-Amerika. Warme temperaturen en prachtige natuur, wat wil je nog meer? Machu Picchu is ook echt een iconische bezienswaardigheid, dat je ooit in je leven bezocht moet hebben.

✿ Hawaii. Zon, zee, strand; een topformule! Heerlijk relaxen en tussendoor wat snorkelen om die mooie vissen te spotten. Op dit eiland kan je ook met dolfijnen zwemmen, wat een droom!

Dit zijn zeker niet de enigste plaatsen in wereld die ik nog bezoeken, maar deze plekken staan momenteel bovenaan mijn lijstje.

Heb jij al eens een van deze plekken bezocht? Naar welke landen wil jij ooit nog een keer reizen?

-xxx-

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page