top of page
  • Laurine

Aan de herfst


● A a n d e h e r f s t ●

Aan de herfst,

Welkom in ons land.

Al neem je met dit bezoek de grijze dagen met je mee, maak je het weer goed door ook de kleurrijke bladeren te voorschijn te toveren.

Rood, mijn wangen als ik aan het fietsen ben.

Oranje, het knapperige haardvuur.

Geel, de laatste zonnestralen voor de winter komt.

En bruin voor alles daar tussenin.

Herfst, je brengt ijzige koude, maar ook veel warmte.

Herfst, je brengt knusheid. Je brengt knuffels.

Herfst, ook al ben je de aanloop naar de grauwe winter, je bent zo slecht nog niet.

--------------

Dit was een klein gedichtje dat mijn haat-liefde relatie met de herfst weergeeft. Ik kreeg lieve reacties op mijn laatste gedichtje, dus besloot ik om vaker gedichtjes te posten op mijn blog. Hopelijk vonden jullie het mooi.

Hoe staan jullie tegenover de start van het nieuwe seizoen?

-xxx-

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page