top of page
  • Laurine

Mijn geluk is aan het keren | schrijfsel


2019 is tot nu toe al een geweldig jaar geweest voor mij, een van de betere. Eentje dat ik voor altijd zal koesteren om verschillende redenen. Maar de zomermaanden zijn niet mild voor me geweest. Ik heb een heleboel uitdagingen voorgeschoteld gekregen, de een na de ander het leek maar niet op te houden. Tot nu dan... Want ik voel dat er iets veranderd is; het is weer tijd voor zonneschijn na de regenbui.

Het afgelopen weekend begonnen de dingen subtiel te veranderen, maar het ging niet onopgemerkt voorbij. Ik kan weer genieten van gezellige momenten zonder daarna last te hebben van een zure nasmaak. Ik heb mijn rust teruggevonden en daardoor heb ik tegelijkertijd weer nieuwe energie voor andere dingen. En zo simpel kan het zijn: een last die van mijn schouders viel, een leuk berichtje waar ik al een lange tijd op wachtte, een gelukstreffer, lieve mensen om mij heen en alle puzzelstukjes die -eindelijk- goed vielen.

En nu ik mij weer thuis voel bij mezelf en goed in mijn vel zit, hoop ik om op mijn beurt een lichtpuntje te zijn voor de mensen om mij heen. Ik moedig jou aan om hetzelfde te doen: lach, geniet en straal die vreugde uit! Het zou deze wereld zo goed doen.

Als dit het is, dan is het goed

't is op z'n minst vandaag genoeg

En ik weet ook niet hoe het leven moet

Maar als dit het is, dan is het goed

-Matthijn Buwalda

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page