top of page
  • Laurine

Dromen rubriek | 6 | Beren & vechten met een Iphone?!


Dit rubriekje heeft een nieuw jasje gekregen! Ik zit momenteel is een fase waarin ik alles wil veranderen van de decoratie in mijn kamer tot het uitzicht van mijn blog. Met dat laatste wacht ik nog even, maar ik besloot wel al deze leuke collage te maken. Maar goed, genoeg gekletst, het is tijd voor mijn bizarre dromen.

31.08.2019

Ik nam deel aan een wedstrijd op leven en dood (begint al goed, niet?). De deelnemers moesten een bepaald parcours afleggen naar een eindlocatie terwijl ze achtervolgd werden door verschillende gevaarlijke dieren. De organisatie had er wel voor gezorgd dat de dieren een muilkorf droegen, zodat niemand gewond zou geraken. Mijn geheugen laat me in steek als het op het eerste dier aankomt, maar het tweede dier was een gigantische bruine beer.

Ik moest uren lopen terwijl die beer me op hielen zat. Tegen de avond kreeg ik een speciaal parfum opgespoten waardoor de beer dacht dat ik een jong van haar was en ze me dus niet zou aanvallen en ik zelfs haar kon slapen om wat uit te rusten. Maar deze geïmproviseerde winterslaap maakte het moeilijk om de volgende ochtend verder te gaan met de race, want ze wilde me niet laten gaan.

Uiteindelijk won het andere team, doordat ze eerder het eindpunt bereikt hadden. Daarna was het tijd voor de eindstrijd, die bleek door te gaan in het magazijn waar ik vakantiewerk doe. Mijn team stond in het gangpad toen we plots belaagd werden door het andere team dat zich verstopt had achter de rekken.

Wat er dan volgde was een gevecht op leven en dood met Iphones (jup, dat lees je goed). Een meisje van de tegenstanders richtte haar Iphone doelgericht op mij, waarop ik mijn gsm voor mijn gezicht hield terwijl ik wanhopig aan het swipen was op zoek was naar de schild-app (misschien een idee voor de nieuwste versie?). Gelukkig schoot een teamgenoot mij te hulp en stelde hij nog net op tijd de verdedigingsfunctie in voor ik werd neergeschoten. Oef!

Wie de eindstrijd uiteindelijk gewonnen heeft, zal ik nooit weten omdat ik wakker werd. Maar misschien ben ik ook wel blij dat ik het niet hoef te weten...

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page