top of page
  • Laurine

Oktober | favorieten


Het is weer herfstvakantie en dat betekent het einde van oktober en het begin van november! Ik plaatste vorige maand geen favorieten post, omdat ik niet veel interessante dingen te melden had, maar deze maand heb ik weer een heleboel leuke dingen die ik met jullie wil delen. Hier zijn mijn favorieten van oktober!

- Sjaal

Ik merkte al snel dat de temperatuur begon af te koelen en er kwam af en toe hevige wind opsteken, dus besloot ik dat het tijd was om een dikke sjaal aan te schaffen, zodat ik geen koud meer had 's morgens op de fiets. Deze blauwe met strepen is van Veritas en houd me heel goed warm!

- Breien

Nu de dagen weer korter worden en het weer buiten grijzer, ben ik weer aan het breien geslagen! Ik vind het heel ontspannend en je kan er heel mooie dingen mee maken.

- New Girl

Current obsession! Sinds eind september kijk ik New girl en wat kan ik zeggen? I like it! Wil je weten welke andere series ik nog graag kijk, neem dan zeker kijkje naar mijn laatste artikel waar ik mijn 5 favoriete series met jullie deel!

- De bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine

Ik had al veel goeds gehoord over De bijzonder kinderen van mevrouw Peregrine, maar twijfelde of het een film voor mij zou zijn. Een vriendin overhaalde me om hem toch met mij te kijken en daar ben ik heel dankbaar voor. Deze film is zeker een aanrader!

- Tekeningen Emmy Kalia

Laatst was ik door instagram aan het scrollen en stuitte ik op het prachtige accounct van de getalenteerde Emmy Kalia. Haar tekeningen zijn levensecht en zo indrukwekkend. Ik heb veel respect voor mensen die zo goed kunnen tekenen. Ze heeft ook een Youtube kanaal waarop ze uitlegt hoe je dergelijke tekeningen kan maken.

- De vijfde golf

Een hele tijd geleden las ik De vijfde golf van Rick Yancey en daar was ik best enthousiast over en deze maand keek eindelijk ook de verfilming. Ik ben altijd nogal sceptisch tegenover verfilmde boeken, maar deze film was zeker zo goed als het boek!

Ziezo dit waren mijn favorieten voor deze maand. Vandaag is het 31 oktober, dus happy Halloween iedereen! Ik vier halloween gewoonlijk niet, maar misschien hebben jullie wel leuke plannen? Hoe dan ook hoop ik dat je een leuke dag hebt vandaag!

-xxx-

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page