top of page
  • Laurine

November | favorieten


November was een een geweldige maand en ik vind het dan ook erg jammer dat het bijna voorbij is. Gelukkig is december gewoonlijk ook een leuke maand vol feestjes (afgezien van de aankomende examens).

- Verjaardag

6 November was het zover: ik mocht zestien kaarsjes uitblazen! Jeej! Ik had een geweldige dag samen met mijn familie en vrienden!

- Lasershooting

Ter ere van mijn verjaardag ging ik voor het eerst in mijn leven lasershooten. Sommige vrienden van mij hadden het wel eens gedaan en waren er allemaal heel enthousiast over, dus besloot ik dat te doen als verjaardagsfeest. We ontbeten daar eerst allemaal gezellig samen om daarna -in een duistere arena vol met schuilplaatsen- op elkaar te jagen met onze lichtpistolen. Het was geweldig! Het was nog veel leuker dan ik mij had voorgesteld!

- Blouse

Waarschijnlijk mijn favoriete item uit heel dit lijstje; mijn nieuwe kolibri blouse van IKKS! Ik had deze blouse al een hele lange tijd op het oog, maar vond hem veel te duur om te kopen. Uiteindelijk besloot mijn moeder het toch voor mijn verjaardag te schenken en daar ben ik haar ontzettend dankbaar voor!

- Handtas

Voor mijn verjaardag (het begint oud te worden, ik weet het) kreeg ik van mijn moeder een ontzettend mooi handtas. Hij is zwart, stevig gevormd en heeft heel veel ruimte, waar ik van houd. Heel handig als ik eens wat meer moet meenemen. De tas heeft ook een langere riem, zodat je hem over je schouder kan dragen.

- 54 Minuten

Ik kan zonder twijfel zeggen dat '54 Minuten' van Marieke Nijkamp een van de beste boeken is dat ik dit jaar heb gelezen. Het is spannend en angstaanjagend realistisch. Mijn recensie over dit boek vind je hier op de site van Mustmagazine!

- Boekje quotes

Van een goede vriendin kreeg ik onlangs een boekje met op de voorkant; You are awesome. Het is een verzameling van ontelbaar veel citaten en quotes over zelfvertrouwen. Zodat je selfconfindence weer een boost krijgt.

- Soap & Glory

Deze maand ontdekte ik het geweldige merk Soap & Glory. Vergelijkbaar met Rituals is dit een merk dat weet hoe een handcrème of zeep moet ruiken. Ik ben helemaal fan!

- Rituals

Een ander zeepjes-favoriet is Rituals! Ik kende het merk al langer maar voor mijn verjaardag kreeg ik een prachtige doos met een shower gel, deodorant, body cream en body scrub van 'The Ritual of Dao'- lijn, bestaande uit lotus en yi yi ren. Pluspunt: al deze producten zijn organisch en dus helemaal goed voor je huidje!

- Toneel

Deze maand was het eindelijk zover! Na maanden van repeteren, speelde ik -samen met de andere leden van het toneelgezelschap- 'Winterslaap'. Ik vond het geweldig, en mis het repeteren en optreden nu al!

- Me Before You

Als je een ontroerende romantische film wil kijken en niet bang bent om een traantje te laten (of een heleboel traantjes zoals ik deed), dan is deze film echt iets voor jou! Gezellig om te kijken met je vriendinnen!

- PS Ik houd nog steeds van je

Na haar prachtige debuut: 'Aan alle jongens van wie ik hield' schreef Jenny Han het heerlijke vervolg: 'P.S. Ik houd nog steeds van je'. Jenny's vlotte en grappige schrijfstijl trekt je helemaal in het verhaal van de verliefde Lara Jean. Een geweldig boek om bij weg te zwijmelen op een roze wolk.

Al vloog november voorbij, ik heb ontzettend genoten van deze maand. Ik bedank iedereen nog een laatste keer voor al de lieve verjaardagswensen en de prachtige cadeautjes. En nu op naar december! Heb je leuke plannen voor volgende maand?

-xxx-

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page