top of page
  • Laurine

December | favorieten


December is alweer bijna voorbij. Wat is 2016 toch weer voorbij gevlogen! Net zoals elke, maand toon ik jullie vandaag mijn favoriete dingen van deze maand. December was een maand vol gezelligheid en heel veel cadeautjes en dus ook veel leuke items die ik ontdekt heb! Kijk je mee?

- Adventskalender

Ik vind december zonder adventskalender maar niks. Vorig jaar had ik er geen, maar dat betreurde ik me later wel, dus dit jaar moest ik er zeker een in huis hebben! Elke dag beginnen met een klein stukje chocolade, kan het leven nog beter worden?

- Bath fizzers

Voor mijn verjaardag kreeg ik van een vriendin een potje met bath fizzers van The Body Shop. Bath fizzers zijn vergelijkbaar met bath bombs, alleen toch iets minder spectaculair dan die van >Lush, omdat ze maar uit een kleur en geur bestaan. Maar toch waren ze geweldig! En het leuke is dat ik nu een heel potje heb en er dus nog lang van kan genieten! De verschillende geuren zijn: candied plum, frosted flower, berry bliss en vanilla delight!

- Avène ontschminker

Nu ik de laatste tijd dagelijks mascara draag, wat vroeger niet het geval was, kreeg ik opeens last van eczeem rond mijn ogen. Een allergische reactie op oftewel mijn mascara oftewel mijn ontschminker van Nivea. Dus ik bracht een bezoekje aan de apotheek en kocht daar een mascara zonder allemaal chemische brol en een nieuwe ontschminker speciaal voor rond de ogen en een gevoelige huid. Dat werd deze van Avène! Deze heeft een meer gelachtige structuur en voelt heel fijn aan op de huid!

- Als een droom

Na maanden van schrijven op wattpad, was mijn kort verhaal klaar! Oh wat ben ik trots op mezelf en dankbaar voor iedereen die het gelezen heeft!

- horloge

Ik was al een hele tijd op zoek naar een nieuwe horloge, maar met dank aan mijn kieskeurigheid was het een lange zoektocht. Tot ik deze horloge van Ice Watch vond!Ik wilde graag een elegante en universele horloge, zodat ik het met veel zou kunnen dragen. Het uurwerk heeft een witte plaat, een roosgoud montuur en een bruin bandje.

- Schaatsen

Een van mijn favoriete bezigheden in de winter is zonder twijfel schaatsen! Ik ben er niet zo heel erg goed in, maar ik vind het wel echt super leuk om te doen samen vrienden! Dus als je een keer verveelt in de vakantie, bezoek dan zeker een schaatsbaan bij jou in de buurt!

- Light Box

Net zoals bij vele bloggers en instgrammers stond een light box erg hoog op mijn verlanglijstje voor Kerstmis. Niet omdat iedereen het heeft, maar omdat ik het oprecht een heel leuk decoratie stuk vind en ik een enorme fan ben van quotes en tekstjes en op deze manier kan ik wanneer ik maar wil, een nieuwe inspirerende zin ten toon stellen!

- Kras wereldkaart

Een onverwacht cadeautje onder de kerstboom was een kras wereldkaart! Dit is een kaart waarop je met een munt alle landen kan krassen waar je al geweest bent. Voor een reisfanaat zoals ik een geweldig cadeau!

- Rituals gift box

Van mijn tante kreeg ik een grote roze giftbox van Rituals met daarin een shower gel, scrub, body butter en een body mist allemaal met de heerlijke geur 'Indian rose & himalaya honey'. Zeker de moeite waard om eens te proberen!

- Aangeschoten - M.G. Reyes

Het spannende vervolg op Losgelaten, was zeker geen flauw aftreksel! Meer geheimen, meer schandalen en meer spanning! Mijn recensie over dit boek is te lezen op de website van MustMagazine.

Heel veel favorieten deze maand met dank aan alle kerstcadeaus. Uiteraard waren kerstavond en kerstdag ook zeker favorieten! December was een maand met veel gezelligheid en veel warmte. Ik hoop dat ik 2017 met hetzelfde gevoel kan in gaan.

-xxx-

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page