top of page
  • Laurine

1 jaar blogger!


Precies een jaar geleden zat ik achter mijn computer met enkel een idee en veel enthousiasme. En het bleek genoeg te zijn. Want vandaag blog ik exact één jaar! Een heel avontuur, waaraan ik tot nu toe alleen nog maar plezier heb beleefd!

Ik speelde al lang met het idee om een blog te beginnen, maar moest nog net dat laatste beetje moed vinden om ook echt te beginnen. En die vond in de spirit van het nieuwe jaar; ik dacht over een naam en begon te werken aan de lay-out. Die is ondertussen al een heel stuk beter dan toen mijn blog nog maar net bestond, maar er is zeker nog ruimte voor verbetering. Dat vind ik zo leuk aan het bloggen, je enerzijds de kant van het schrijven, maar anderzijds ook de blog zelf en de uitstraling die daarvan. Ik kan wel uren bezig zijn met het knutselen aan mijn blog. De juiste kleuren, lettertype, foto's...

Toen ik startte met bloggen ging er echt een wereld voor mij open (lekker cliché)! Maar het is de waarheid. Snel ontdekte ik zoveel andere bloggers, waar ik ontzettend veel bewondering voor heb en het afgelopen jaar ook veel van heb geleerd.

In het begin wist niemand van mijn blog, omdat ik ergens wel bang was voor reacties. Bloggen is niet de meest toegankelijke hobby en veel mensen hebben er al snel een oordeel over. Ik kan ook niet goed in één woord omvatten waar mijn blog over gaat. Op een bepaalde manier geef je veel over jezelf prijs, door het op te schrijven en op het internet te plaatsen. Maar wat ik wel kan zeggen is dat ik er ontzettend veel plezier uit haal en ik hoop dat anderen dit ook doen.

Ondertussen weten de meeste mensen in mijn omgeving wel dat ik blog en ik merkte dat het toch mensen hun interesse wekt en ik krijg dan ook veel positieve reacties. Daar word ik zo blij van!

Een jaar, bijna 70 blogposts, ik hoop dat het er nog veel meer worden! Want ik zou het niet meer kunnen missen in mijn leven. Ik kan je ook vertellen dat ik oprecht trots ben op mijn blog en hoe die het afgelopen jaar gegroeid is. En voor nu wil ik iedere lezer bedanken voor de steun en lieve reacties!

Liefs!

-xxx-

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page