top of page
  • Laurine

6 dingen waar ik meer tijd voor wil maken


Tegenwoordig heb ik het gevoel dat de tijd vliegt en ik niet snel genoeg kan rennen om het bij te houden. Doordat ik het druk heb, heb ik vaak geen tijd voor hobby's of andere dingen die ik graag doe. Maar misschien maak ik er ook wel gewoon te weinig tijd voor. Want als ik dan eens tijd heb, kies ik meestal om af te spreken met vrienden. Dat is altijd heel fijn, maar soms heb ik behoefte aan tijd voor mezelf. Hier zijn zeven dingen waar ik terug meer tijd voor wil maken!

● Lezen

Al zolang als ik me kan herinneren had ik een liefde voor boeken. En als kind had ik altijd een stapeltje boeken onder mijn hoofdkussen liggen, maar tegenwoordig vind ik de tijd niet meer om zoveel te lezen als vroeger. Ik probeer er weer meer tijd voor te maken en lees nu elke avond voor ik ga slapen. Hopelijk houd ik het vol!

● Breinen

Elke herfst/winter begin ik weer vol goede moed te breinen. Ik vind het heerlijk en het geeft echt een gevoel van trots als je een sjaal of trui kan af hebt. Helaas gebeurt dat laatste vaak niet. Ik neem steeds minder vaak mijn breiwerk vast en dan staat de lente weer voor de deur en dan ga ik vaak andere dingen doen. Zonde want ik vind het altijd heel ontspannend.

● Bloggen

Iets meer dan een jaar geleden startte ik deze blog. Niet te veel verplichtingen, simpelweg omdat ik graag schrijf en ik het altijd al heb willen doen. Ondertussen is het een echte hobby geworden en ik ben er dan ook best wel trots op. Ik zou dan ook graag wat meer artikeltjes posten!

● Foto's maken

Deze hangt samen met de vorige. Nu ik mijn blog wat serieuzer wil nemen, wil ik ook graag wat meer kwalitatieve foto's maken. Voorlopig zijn de meeste foto's gemaakt met mijn gsm en dat is er vaak ook aan te zien. ;) Ik zou graag meer leren over fotografie en misschien een degelijke camera kopen.

● Schrijven

Ik zei het al; ik heb een passie voor schrijven. Ook buiten deze blog schrijf ik veel, zo schrijf ik recensies voor MustMagazine, maar je kan ook verhalen van mij lezen op Wattpad. Dat laatste schiet er de laatste tijd helaas een beetje bij in. Het is niet dat ik geen inspiratie meer heb ofzo, maar ik neem gewoon niet meer de tijd om achter de computer te kruipen en verder te schrijven aan mijn verhalen.

● Bullet journal

Iets wat ik al een hele tijd wil proberen, is om een bullet journal te starten. Ik houd ervan om georganiseerd te zijn en ik ben graag creatief bezig en een bullet journal is daar de ideale combinatie van! En met de start van het nieuwe jaar ga ik er eindelijk eens werk van maken!

Ziezo, dit waren zes dingen die ik dolgraag doe en waar ik meer tijd voor wil maken. Nog één weekje en dan is het krokusvakantie en heb ik weer wat meer tijd om al deze leuke dingen te doen!

Waar wil jij meer tijd voor vrijmaken?

-xxx-

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page