top of page
  • Laurine

Maart | favorieten


Maart was een heerlijke maand vol met nieuwe favorieten! Ik heb genoten van het mooie weer (geen dikke winterjas meer jeej!) en de bloesems die nu overal in bloei staan. Maar buiten mijn liefde voor de lente ontdekte ik nog vele andere leuke dingen! Kijk je mee?

- S P U L L E N -

Agenda | Misschien wat laat in het jaar, maar ik kocht een nieuwe agenda bij Urban Outfitters. Ik was niet zo tevreden over mijn andere agenda en toen kwam ik deze tegen (met korting!) en kon het niet laten liggen. Ik gebruik hem nu al een maand en ben er erg tevreden over.

Nieuwe laarsjes|Bij het voorjaar horen nieuwe enkellaarsjes! Dit mooie paar is van Marco Tozzi. Door de blauwe kleur kan ik ze met veel combineren en ze zijn ook nog eens enorm comfortabel!

Pantalon|Mijn favoriet kledingitem van deze maand was zonder twijfel mijn zwarte pantalon van New Look. Nu het weer eindelijk wat zachter werd, kon ik hem eens uitproberen. Hij is echt ideaal; oogt netjes, geen kreuken en heel comfortabel! Dit is een blijver!

- F I L M S -

The Legend of Tarzan| De live-action verfilming van het beroemde verhaal van de bijzondere Tarzan, is niet zomaar een verfilming van het verhaal dat we allemaal kennen. Daarentegen is het een vervolg, waarin Tarzan samen met Jane terugkeert naar Congo waar het allemaal begon. De film was prachtig en de beelden waren spectaculair. Maar wat ik vooral fijn vond, was dat ook de historische achtergrond aan bod kwam in de film. Niet in overvloed, maar voldoende om een heel nieuwe en interessante kant van het verhaal te tonen.

Belle en het Beest | Nog een Disneyfilm. Hij is nog maar pas uit, maar ik kon niet wachten en ging meteen naar de live-action verfilming van Belle en het beest kijken. En ik ben helemaal fan! De acteurs zijn ontzettend goed gecast en hebben hun rol voortreffelijk vertolkt. En zoals gewoonlijk zaten de vrolijke liedjes die we van Disney gewend zijn weer de hele week in mijn hoofd!

- B O E K E N -

Klik| De nieuwste roman van Rainbow Rowell net zoals haar andere boeken het ideale leesvoer om te ontspannen! Houd je klaar om te lachen met de hilarische conversaties en gezellige personages!

Verdwenen | Dit verhaal van Tara Altebrando is er een waarvan je op het puntje van je stoel gaat zitten. Vanaf de eerste bladzijde zit je in het verhaal en ga je mee op zoektocht naar het verhaal achter de verdwijning van zes kinderen, waarvan er -elf jaar later- vijf terugkeren. Ze herinneren zich niets meer, waardoor het een zware zoektocht naar het verleden wordt. Deze thriller is zeker de moeite waard!

- A N D E R E N -

DURF | Deze maand startte ik het nieuwe project Durf op mijn blog. Een reeks waarin ik verschillende uitdagingen aanga en het resultaat met jullie deel. Benieuwd? Lees hier meer.

Thomas Smith show| Deze maand ging ik samen met enkel vrienden naar de show van Thomas Smith kijken. Wederom een echte aanrader! Tranen van het lachen rolde over mijn wangen en de show overtrof mijn verwachtingen.

Ik heb al enorm genoten van het stralende weer en hoop dat er nog veel van deze dagen zullen volgen in April. Ik wil komende maand een beetje meer focussen op mezelf, aangezien de afgelopen weken ontzettend druk zijn geweest. Met een goed boek in de tuin zitten is voor mij nog steeds de ultieme ontspanning!

Heb jij Belle en het beest al gezien?

-xxx-

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page