top of page
  • Laurine

April | favorieten


De laatste dag van april is aangebroken en dat betekent dat het weer tijd is voor een favorieten artikel! De maand had ik weer een heleboel leuke ontdekkingen gedaan. Vandaag deel ik ze met jullie!

- S P U L L E N -

Jeans jasje| Je hebt het misschien al gezien in mijn artikel over mijn 5 nieuwe blijmakers, maar hier is 'ie nog een keer; mijn nieuw jeans jasje! Echt echte musthave voor de zomer, als je 't mij vraagt. Nu hopen dat de temperaturen weer een beetje stijgen.

Ring vogel| Ik kocht onlangs een fijn gouden ringetje bij I am en ik ben er zó blij mee. Het ringetje is erg fijn, waardoor het heel aangenaam zit en het er zit een vogel op met gespreide vleugels.

Satijnen dekbed| Mijn favoriete kleur is lichtgroen en dat is dan ook het thema voor mijn kamer. Toen ik dit prachtige dekbed tegenkwam bij Zara Home, was ik dan ook meteen enthousiast! En nu licht het vrolijke laken te pronken op mijn bed!

Tasje Slivercreek| Onlangs brachten mijn familie en ik een bezoekje aan Maastricht. En tijdens het shoppen stuitte ik op dit prachtige tasje! Ik was al een tijdje op zoek naar een handig klein tasje en deze van Silvercreek is perfect! Het tasje is gemaakt van grijs leer en erg mooi afgewerkt.

Schoenen Esprit| Nieuw jaar, nieuwe sneakers. Mijn mooi schoenen van vorig jaar waren al zo erg versleten, doordat ik ze non-stop heb gedragen en daarom was het weer tijd om nieuwe sneakers te vinden. Hoewel ik van schoenen houd, heb ik een hekel aan het shoppen voor schoeisel. Het is vaak een moedeloze missie van tientallen te passen en zonder schoenen thuis te komen. Maar na een heleboel winkels kwam ik deze tegen en gelukkig pasten ze als gegoten!

- B O E K E N -

Eerste Leven| Ik was zó nieuwsgierig naar dit boek en terecht. Eerst leven is een uniek en bijzonder verhaal met goed uitgewerkte personages. Lees de recensie van Paula en mij op MustMagazine!

Dans van Vlammen| Het tweede deel van het paranormale tweeluik; Dans van Vlammen was verrassend goed. Na het lezen van Dans van schaduwen was ik nog niet volledig overtuigd, maar nu ben ik alleen maar vol lof over deze boeken!

Duizend stukjes van jou| Dit boek kwam al enkele jaren geleden uit, maar toen was ik niet zo nieuwsgierig naar dit boek en had mijn twijfels bij het succes. Maar nu ik het onlangs in de boekhandel zag staan voor een zacht prijsje, besloot ik het een kans te geven. En wauw, het is echt een geweldig boek! Had ik het maar eerder gelezen! Je weet wat ze zeggen: 'don't judge a book by it's cover.' Inmiddels ben ik al aan het lezen in het vervolg: Tienduizend hemels boven jou.

- D O E N -

Amsterdam| Ik bezocht deze maand Amsterdam voor een dagje! Het was de eerste keer dat ik in deze stad kwam, maar ik koester al meteen een grote liefde voor de gezellige drukte en mooie grachtjes.

Scheepvaart Museum| Toen ik in Amsterdam was, kreeg ik ook een rondleiding in het Scheepvaartmuseum. Dit prachtige museum gewijd aan de maritieme en in het bijzonder aan het VOC-schip is echt de moeite waard! Het museum is heel mooi aangekleed. Daarbij is er ontzettend veel te ontdekken! Van oude atlassen en wereldkaarten tot schilderijen tot voorlopers van het kompas, je vindt het er allemaal!

Ik heb een heleboel leuke dingen gedaan vorig maand en ook voor komende maand staat er een heleboel op de planning! Het einde van het schooljaar komt in zicht en dat betekent veel werk. Maar er zal ook voldoende tijd zijn voor een beetje ontspanning. En hopelijk veel zonnige dagen!

Heb jij leuke plannen voor in mei?

-xxx-

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page