top of page
  • Laurine

15 Reisdilemma's | tag


De zomervakantie is in zicht en komst steeds weer dichterbij. Ook in België laat het zonnetje zich de laatste dagen zien, zodat het zomergevoel in mij helemaal aanwezig is! Met al dit mooie weer gaat ook het reisbeestje weer kriebelen in mij! Ik moet nog eventjes wachten voor ik echt het vliegtuig in kan stappen, maar voorlopig houd ik dit gevoel vast met een leuke tag! Ik kwam deze tag tegen bij Monday Mood en wist dat ik hem ook wild einvullen. Dus here we go!

❃ Zonvakantie of wintersport?

Zonvakantie, zonder enige twijfel! Doe mij maar mooi weer in plaats van sneeuw!

❃ Vakantie aan de kust of in het buitenland?

Aan gezien je in België vaak niet de garantie hebt op warm weer, verkies ik het buitenland. Daarbij vind ik het geweldig om nieuwe plekken te ontdekken!

❃ Europees eten of Aziatisch eten?

Dan kies ik toch voor Europees eten. Frietjes, pizza, pasta,... Ja, Europees eten!

❃ Weg met vriendinnen of weg met partner?

Aangezien ik geen partner heb, doe mij maar vakantie met mijn vriendinnen! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

❃ Actieve vakantie of luie vakantie?

Hoewel ik graag wil ontspannen op vakantie, ga ik toch het liefst op een actieve vakantie. Ik wil zoveel mogelijk van het land gezien hebben en onvergetelijke ervaringen opdoen!

❃ Azië of Afrika?

Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen van beide al ooit bezocht heb. Maar als ik mocht kiezen waar ik het eerst naartoe zou kunnen, zou dat Azië zijn. Ik zou heel graag eens Indonesië of Thailand bezoeken.

❃ Barcelona of Rome?

Wederom heb ik geen van beide bezocht. Volgend jaar ga ik op schoolreis naar Rome, dus misschien Rome? Alhoewel dat Barcelona me ook echt prachtig lijkt!

❃ Hotel of camping?

Dan toch wel hotel. Dan heb je ook wat meer privacy en comfort. Het is vakantie voor iets hé.

❃ Citytrip of natuurvakantie?

Hoewel ik een geweldige tijd heb gehad in Valencia vorig jaar, houd ik toch meer van natuurvakanties. Maar misschien was dat het mooie aan Valencia dat ondanks dat het een stad is, je toch een heel veel groen rondom je hebt! Maar ik ben verliefd op de natuur uit landen als Ijsland, Costa Rica en Australië!

❃ Wereldreis of wereld zien in meerdere keren?

Oh dit is een moeilijke. Een wereldreis maken is een droom van mij, maar nu ik erover nadenk is het misschien wel leuker om het in verschillende keren te doen. Zo is je reisbucketlist nooit leeg!

❃ Nooit meer reizen of nooit meer je vrienden zien?

Hmmm... Dit is een hele moeilijke vraag. Als ik kies voor nooit meer mijn vrienden zien, kan ik wel nog nieuwe mensen leren kennen op vakantie, dus ik kies toch voor reizen.

❃ Weg met de auto of weg met het vliegtuig?

Weg met het vliegtuig! Ik heb nogal snel last van wagenziekte, dus deze keuze is snel gemaakt!

❃ Backpacken of cruisen?

Backpacken, zonder twijfel. Als je gaat backpacken heb je oneindig gevoel van vrijheid. In tegenstelling tot op een cruise gaan, waar je gevangen zit op een boot.

❃ Alles regelen of op de bonnefooi?

Ik ben een erg georganiseerd persoon en ik zou niet op mijn gemak zijn als niet alles op voorhand geregeld is. Ik regel veel liever alles op voorhand zodat ik niet voor verrassingen kom te staan.

❃ Roadtrip of op een plek blijven?

Roadtrip! Elk land, groot of klein, heeft zoveel moois te bieden. Als ik op vakantie ben wil ik zoveel mogelijk gezien hebben van het desbetreffende land en dat betekent rondreizen!

Ziezo, dat waren alle vragen! Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden, dus voel je vrij om de tag ook in te vullen!

Waar gaat jouw volgende vakantie heen?

-xxx-

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page