top of page
  • Laurine

Enjoy the little things | 3


Genieten van de kleine dingen; het is een beetje een cliché, maar het is wel heel belangrijk. Om positief in het leven te staan moet je van elk mogelijk moment genieten. Eerder deelde ik al twee keer (1 & 2) een lijstje met kleine dingen waar ik blij van wordt. En vandaag besloot ik om weer zo'n lijstje te delen. Hopelijk kunnen ze ook een glimlach op jouw gezicht toveren!

â—† Zelfstandig zijn

â—† Vuurwerk

â—† Sterren aan een open hemel

â—† De slappe lach hebben

â—† Een avond met vrienden doorbrengen

â—† Een nieuwe recensie van mij online zien op Mustmag.nl

â—† Je ergens welkom voelen

â—† De spaghettisaus van mijn vader

â—† Ergens uitgenodigd worden

â—† Een autobestuurder die je als voetganger over laat aan het zebrapad

â—† De buurvrouw die naar mij glimlacht

â—† Bloesems aan de bomen

â—† Het geluid van vogels

â—† Geen wekker moeten zetten voor de volgende dag

â—† Warme regen op mijn huid

â—† vakantie foto's bekijken

Waar word jij blij van?

-xxx-

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page