top of page
  • Laurine

Geluksmomentjes


Nu school weer volop bezig is, heb ik -helaas- weer minder tijd om te bloggen. En dat terwijl ik inspiratie in overvloed heb, maar die uitgebreide blogposts zullen dus nog even op zich moeten laten wachten. Daarom deel ik vandaag even een kort lijstje met een aantal geluksmomentjes van de voorbije week. Lees je mee?

Een aardige man die me er vriendelijk op wijst dat de rits van mijn rugzak openstaat en mijn portefeuille er bijna uitvalt. Wat betekent dat ik al 9 kilometer in de regen aan het fietsen was met een openstaande rugzak. Tja, wat zeg je daarop?

Een eekhoorntje dat vlak voor m'n fiets de weg oversteekt. Lief!

✰ Mijn Australische vriendin Z. die me een hilarisch filmpje doorstuurt van hoe ze op drie-jarige leeftijd voor het eerst leerde fietsen (spoiler: ze had het concept van trappen nog niet echt door en viel meteen om!). Zó schattig!

✰ Het verkeerslicht dat nét op groen springt wanneer ik kom aanfietsen.

✰ M'n favoriete broek vers uit de wasmachine.

✰ M'n dansleerkracht en ik die helemaal op één lijn zitten wat betreft muzieksmaak, wanneer ze een nieuwe choreografie maakt op dat ene nummer dat al de hele dag in mijn hoofd zit. Yes!

✰ Paddenstoelen in de tuin. Het ultieme herfstgevoel.

✰ Een lange schoolweek afsluiten door te gaan squashen met de papa. Ideaal om alle frustraties van de voorbije week af te reageren. :)

Wat was jouw geluksmomentje de voorbije week?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page