top of page
  • Laurine

10 Dingen waar ik trots op ben


Nu het einde van het jaar langzaam dichterbij sluipt (nog minder dan 75 dagen!), is het een goed moment om even terug te kijken op het voorbije jaar en dan in het bijzonder de kleine en grote mijlpalen die ik bereikte. We zijn vaak terughoudend om onszelf een schouderklopje te geven, terwijl we zeker wel trots mogen zijn op de dingen die we bereiken. Dus hierbij, tien dingen waar ik trots op ben.

  1. Dat ik weer actief ben op Instagram en regelmatig iets post, ook al vind ik dat stiekem soms best eng.

  2. Een taalcursus in Spanje volgen en dat vervolgens met een schitterend resultaat kunnen afronden.

  3. Dat ik de laatste tijd heel moedig ben geweest door onvoorwaardelijk mezelf te zijn, zonder me daarvoor te verontschuldigen.

  4. Alle goede stappen die ik al heb genomen naar een groener leven. Ik ben er zeker nog niet, maar de laatste jaren heb ik al veel vooruitgang gemaakt. (Lees meer over waarom ik het moeilijk vind om volledig fair fashion te kopen en Groener Doener tag).

  5. De veerkracht waarmee ik na iedere tegenslag de volgende ochtend gewoon weer met nieuwe energie de dag aanga.

  6. Slagen voor mijn herexamens en inmiddels alweer bezig zijn met het tweede jaar van mijn bacheloropleiding.

  7. Het doorzettingsvermogen dat ik toonde in een levensbedreigende situatie tijdens mijn reis in Argentinië.

  8. Onlangs bereikte ik een nieuwe mijlpaal wat de bezoekersaantallen van mijn blog betreft en nummers zijn slechts nummers, maar het geeft wel een fijne boost!

  9. Dat het mij ondanks het drukke schoolleven lukt om twee keer per week te posten op mijn blog.

  10. Hoe zelfstandig en onafhankelijk ik het voorbije jaar ben geworden.

En nu nodig ik jou uit om het ook eens te proberen. Waarom ben jij trots op jezelf?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page