top of page
  • Laurine

Juni | favorieten


En nu dat juni achter de rug is, zijn we alweer halverwege 2017. Gek hé? Maar ik vind het allemaal niet zo erg, want in juli ga ik op vakantie! Ik kijk er ontzettend naar uit! Juni was daarentegen een maand van hard werken en veel studeren, maar gelukkig vond ik hier en daar nog tijd om te ontspannen. Benieuwd naar mijn favorieten van afgelopen maand? Neem snel een kijkje!

- ITEMS -

Sandalen Tamaris| Sandalen zijn -volgens mij- onmisbaar tijdens de zomermaanden! Ik vond dit bruine paar van Tamaris. Ze zijn van leer en hebben een goede dikke en stevige zool, zodat je er zonder probleem lang op kan wandelen. Ik vind het heel belangrijk dat schoenen goed zitten, want ik krijg anders nog al snel last van mijn voeten. Maar met dit paar heb ik absoluut geen problemen!

Buttons Veritas|Laatst was ik in Veritas en zag ik een setje met drie reis-buttons. Zo leuk! Ik ga ze op mijn rugzak spelden om zo al helemaal in de reisstemming te komen!

Zomerbroek| Een tijdje terug was ik met mijn moeder aan het winkelen en ik waren er hier en daar al koopjes te vinden. Zo vond ik deze toffe zomerbroek met print van Street One. De broek is gemaakt van een dunne zachte stof en valt wat losser. Hierdoor is 'ie heel soepel en comfortabel!

- BOEKEN -

De stunt van haar leven| Het eerst boek dat ik deze maand heb gelezen, is De stunt van haar leven geschreven door Julie Cohen is een heerlijk feelgood-boek! Je volgt het verhaal van de Tweeling Liza en Lee. Liza is stuntvrouw en altijd op zoek naar avontuur in tegenstelling tot haar brave zus Lee, die gesetteld is in een rustig Brits dorpje en het familiebedrijf runt. Maar als Lee plots verdwijnt en har zus de zaakjes moet overnemen, vinden er grote veranderingen plaats.

Een miljoen werelden met jou| Dit indrukwekkende boek is het laatste deel van de Vuurvogel-trilogie van Claudia Gray. Zodra ik de eerste pagina van deze reeks las, was ik onmiddelijk verkocht en ook dit laatste deel stelde me niet teleur! De dromerige werelden van het multiversum waarnaar hoofdpersonage Marguerite reist, vervelen nog steeds niet. In tegendeel: elke nieuwe wereld overtreft de vorige! Recensies over het eerste, tweede en derde deel vind je op Mustmagazine.

Anna & The french kiss| Verschillende van mensen spraken lovend over dit romantische YA- boek en toen vriendin E. aanbood om haar boek aan me uit te lenen, kon ik geen nee zeggen. Dit boek van Stephanie Perkins waant zich in het romantische Parijs, waar Anna op kostschool gaat en verliefd wordt op haar beste vriend Etienne. Het verhaal is een tikkeltje voorspelbaar, maar het leest als een trein en je wordt onmiddelijk verliefd op de grappige personages en hilarische situaties.

- ANDEREN -

Yara Michels| De volgende favoriet is een beetje anders dan anders. Maar deze maand ontdekte ik het YouTube-kanaal van Yara Michels van Chapter Friday en ik ben er super enthousiast over! Yara vertelt voornamelijk over mode en fashion en geeft tal van tips. Af en toe neemt ze je als kijker mee in een dag in haar leven als blogger en alle andere leuke activiteiten die ze beleeft! Haar kanaal is zeker een bezoekje waard!

Calm & Headspace|De afgelopen maand bestond voornamelijk uit studeren voor mijn examens. En ik ben vast niet de enige die hier enorm gestresseerd van wordt. Om aan het einde van de dag weer tot rust te komen gebruik ik een meditatie-app. Ik gebruik het liefst de app Calm om een rustgevend geluid op te zetten. Je kan kiezen uit talloze verschillende geluiden zoals bijvoorbeeld de zee of de regen. Vervolgens doe ik een sessie van 10 minuten waarop ik focus op mijn ademhaling. Door je te concentreren op iets anders ga je minder piekeren en kan je dus beter ik slaap vallen. Voor mij helpt het in ieder geval en wie weet voor jou ook wel!

Dit waren al mijn favorieten van de afgelopen maand. Ik ben benieuwd naar wat jij er van vind! In tegenstelling tot juni, heb ik in juli wel veel tijd voor ontspanning en leuke dingen zoals bloggen! Daarbij ga ik ook nog op vakantie en daar kijk ik zó erg naar uit! Volgende week vertel ik waar ik naartoe ga!

Wat voor leuke dingen hebben jij deze maand gedaan?

-xxx-

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page