top of page
  • Laurine

17 Dingen die je deze zomer kan doen


Nu de zomervakantie voor de deur staat, heb je ineens een zee van tijd die je moet zien in te vullen. Eindelijk kan je al die leuke dingen doen waar je doorheen het schooljaar geen tijd voor had. Maar na enkele weken kan het zijn dat de verveling toch toeslaat. De oplossing? Maak aan het begin van de zomer een lijstje met de dingen die allemaal wil doen in de aanstaande vakantie! Zo zit je nooit zonder ideeën! Vandaag deel ik enkele ideeën die op mijn summer bucketlist staan en hopelijk krijg je zo een beetje inspiratie!

☼ Boeken/ tijdschriften lezen ☼

☼ Naar de zee gaan ☼

☼ Zwemmen ☼

☼ Joggen ☼

☼ Een logeerpartij houden ☼

☼ Grote opruim actie in huis ☼

☼ Oefenen fotografie ☼

☼ Handletteren & doodling ☼

☼ Een bucketlist maken ☼

☼ Een brief aan mijn toekomstige ik ☼

☼ Taart/koekjes bakken ☼

☼ Ijsjes maken ☼

☼ Je kledingkast uitruimen ☼

☼ Een nieuwe stad bezoeken ☼

☼ Een fietstocht maken ☼

☼ Je blog verbeteren ☼

☼ Een bullet journal beginnen ☼

Heb jij leuke plannen voor deze zomer?

-xxx-

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page