top of page
  • Laurine

3 Leuke en handige apps


Tegenwoordig is je gsm nooit ver van je verwijderd en hebben we allemaal een heleboel handige apps op onze telefoons staan, zoals e-mails, agenda, google maps, ... Maar vandaag deel ik drie handige en leuke apps, die je waarschijnlijk nog niet op je gsm hebt staan, maar die wel super tof zijn om nu te dowloaden! Ik vertel je er in dit artikel alles over!

How's your day? |

Ik hecht enorm veel aandacht aan positiviteit en gelukkig (proberen) zijn. En onlangs stuitte ik op deze app, die daar heel erg bij helpt. De bedoeling is dat je elke dag op een paar vraagjes antwoord en op die manier een soort van grafiek krijgt met al je afgelopen dagen erop en het cijfer van die dag. Hoe leuker je dag, hoe hoger het cijfer. Op deze manier kan je aandacht besteden aan hoeveel je geniet van je dagen en of je ook wel echt dingen doet waar je gelukkig van wordt.

Vakantiebieb |

Dit was een van de grootste ontdekkingen van de afgelopen weken. Als je -net als ik- een boekenwurm bent of simpelweg graag leest tijdens de zomer, dan ga hier vast even enthousiast over zijn. De Vakantiebieb is namelijk een gratis app waarop je verschillende boeken offline kan lezen. Je kan de boeken downloaden vanuit een bibliotheek. Deze bestaat uit een selectie van verschillende boeken van verschillende genres en voor verschillende leeftijden. Mijn favoriete boek voor young adults is Wij Leugenaars.

Handletteren for beginners |

Handletteren is een leuke hobby dat de laatste tijd er populair is. Ik ben dit jaar zelf ook begonnen met creatief handletteren en schreef hier een post over, waar ik een heleboel leuke reacties op kreeg. Ik haal mijn inspiratie uit YouTubevideo's en Instagram, maar deze app is ook een enorme bron aan inspiratie! Je kan door verschillende galerijen scrollen met leuke tekstjes en nieuwe lettertypes. En als je een beginner bent kan je ook veel tips halen uit de tutorials.

Hopelijk heb ik je kunnen overtuigen om dat je deze apps zeker moet downloaden! Heel fijn voor de zomer! Welke apps zijn onmisbaar op jouw telefoon?

Fijne zondag allemaal!

-xxx-

Laurine

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page