top of page
  • Laurine

De zomer tag


Het is alweer een hele tijd geleden sinds ik een tag heb ingevuld. Het leek mij leuk om in teken van de zomervakantie een zomer tag in te vullen, zodat jullie me een beetje beter leren kennen. Deze tag is bedacht door Aranka van ByAranka.nl. Ben je benieuwd naar wat mij een zomergevoel bezorgd? Lees snel verder!

1. Wat is het ultieme zomergevoel?

Ik krijg het ultieme zomergevoel door in de tuin of in een park te gaan zitten met een goed boek. Een kommetje met vers fruit binnen handbereik en het zonnetje in mijn gezicht. Heerlijk!

2. Van welke zomerse temperaturen houd je?

Mijn ideale zomertemperatuur is rond de 24-26 graden. Zalig warm, maar niet bloedheet.

3. Wat is je favoriete zomervakantie herinnering?

Oh, dit een moeilijke. Ik heb zoveel leuke herinneringen aan de zomer. Twee jaar geleden ben ik met mijn familie naar Australië geweest en daar hebben we gesnorkeld op het Great Barrier Reef en dat was een van de meest bijzondere ervaringen van mijn leven!

4. Thuis blijven of op vakantie gaan?

Simpel: op vakantie gaan! Hier moet ik niet over nadenken. Ik heb een hart voor reizen, dus dat is zonder twijfel een van de leukste momenten van de zomer. Al vind ik het ook wel fijn om thuis te zijn en je eigen ding te kunnen doen.

5. Wat doet jou denken aan het woord zomer?

Zonnig weer, felle kleuren, ijsjes, zwemmen, vrije tijd, reizen, met vrienden op stap, ...

6. In de zomer maak je mij gelukkig met...?

Ijsjes! Mijn favoriete zomersnack! De smaak maakt me niet zo veel uit, maar ik verkies wel roomijs boven waterijs.

7. Favoriete zomerse uitstapjes?

Ik ga graag met mijn moeder of met mijn vrienden op stap. En dan wil ik de zomer graag iets buiten doen, zoals gaan zwemmen of een fietstochtje maken.

8. In de zomer kan ik niet zonder...?

Zonnecrème. Helaas gaat een parelwitte huid gepaard met mijn rode lokken en dat betekent een hoog verbrandingsgevaar. Dus mezelf insmeren is een must!

9. Beste zomerbestemming?

Overal waar het mooi weer is en je kan zwemmen. Maar als ik dan toch moet kiezen, zou ik zeggen Costa Rica of Kroatië.

10. Het lekkerste zomerse gerecht?

Ik zou dan kiezen voor een gerecht met rauwe groenten. Ik ben enorme fan van rijst met koude tomaten.

11. Wat zijn jouw plannen voor de zomer?

Ik ben net terug van mijn reis naar Hawaii. En ik ga vakantiewerk doen in augustus, maar verder heb ik nog niet zoveel plannen. Ik ga zeker en vast nog veel afspreken met vrienden en van het mooie weer genieten!

Dit was de zomer tag! Voel je vrij om deze tag ook zelf in te vullen en laat het me dan zeker weten, want ik ben benieuwd naar jullie antwoorden.

Waar krijg jij een zomergevoel van?

-xxx-

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page