top of page
  • Laurine

★ Mijn 5 grootste dromen ★


We hebben allemaal dromen, groot of klein. En vaak staan we er niet bij stil met wat voor doel we leven. Wat wil je over tien of twintig jaar waargemaakt hebben? Waar sta je elke ochtend voor op? Wel ik leef met mijn leven met als doel deze vijf dromen waar te maken. Dit zijn mijn grootste dromen...

Boek uitgeven|

Laten we al direct beginnen met één van mijn grootste dromen, namelijk mijn eigen boek uitgeven! Ik zei het ook al in mijn post over "4 denkbeeldige levens" en dat is omdat het echt mijn grootste droom is. Al jaren schrijf ik naar hartenlust en dan voornamelijk fictie verhalen. En als boekenliefhebber lijkt het me dan ook zo bijzonder om ooit mijn eigen roman in de boekhandels te zien liggen.

Eigen domeinnaam|

Na bijna twee jaar bloggen kan ik wel zeggen dat dit echt een hobby van mij geworden is en dat ik mijn blog wel serieus neem. Daarom zou ik erg graag een domeinnaam voor mijn blog aanschaffen. Dit geeft namelijk toch wel een professionelere uitstraling en daarbij is het ook gemakkelijker om mijn blog te vinden.

In het buitenland studeren| Het zal waarschijnlijk nog niet meteen voor volgend schooljaar zijn, maar ooit wil ik het zeker eens gedaan hebben. In het buitenland studeren lijkt me echt een hele belevenis! Het is heel verschillend om ergens op vakantie te gaan, dan om ergens te wonen voor enkele maanden. Je leert de cultuur pas echt kennen als je tussen de mensen leeft. Daarbij lijkt het me ook heel leerzaam om ergens te studeren waar ze een andere taal spreken dan je moedertaal en je wordt er heel zelfstandig van. Ja, dit zou ik echt fantastisch vinden!

Een wereldreis maken| Ja, ik heb de reiskriebel van mijn moeder overgekregen. Zoveel is zeker. Ik heb dankzij mijn ouders al veel van de wereld mogen zien, waar ik heel dankbaar voor ben. Maar er zijn nog zoveel prachtige plekken op de wereld die ik wil ontdekken!

Trouwen & moeder worden| Stiekem ben ik een romanticus, dus in de (verre) toekomst wil ik wel trouwen. Berichtje aan mijn toekomstige vriend: vraag me ten huwelijk! En ik zou zo ontzettend dankbaar zijn als ik een moeder zou kunnen worden en een familie zou kunnen vormen. Ik heb een hele hechte band met mijn familie en ik hoop dat ik ook ooit zo'n band zal hebben met mijn kinderen. :)

Wat is jouw grootste droom?

-xxx-

Laurine

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page