top of page
  • Laurine

7 leuke herfst activiteiten!


Het is weer herfst! Hoewel ik moet toegeven dat dit niet mijn favoriete seizoen is, zijn er wel een heleboel activiteiten die net ietsje fijner zijn in de herfst! Vandaag deel ik wat inspiratie over leuke activiteiten die je alleen of samen met vrienden kan doen gedurende de herfstmaanden.

Bakken| De herfst is het ideale seizoen om heel wat lekkernijen te bakken. Denk aan taart, muffins, koekjes,... Samen met een warme chocolademelk is dit de perfecte zoetigheid om van te smullen.

Lezen| Lezen is het hele jaar door heel fijn, maar er is niets beter dan lekker knus in je bed de hele avond doorbrengen met een goed boek. Heerlijk!

Filmavond| Een andere gezellige activiteit voor in de koudere maanden is een filmavond houden. Of je nu naar de bioscoop gaat of simpelweg thuis voor de televisie kruipt. Een goede film is altijd prima vermaak. Nodig wat vrienden uit en kruip gezellig met een dekentje en enkele snacks in de zetel. Een toffe avond gegarandeerd!

Breien|Een klassieker, maar daarom niet minder leuk. Breien of haken is een hele ontspannende bezigheid en goede afwisseling van alle elektronica. Gewoon rustig aan een trui, muts of kussensloop werken, waarvan je dan later heel veel geniet kan hebben.

Wandeling maken| Hoewel een wandeling aantrekkelijker is wanneer het zonnetje schijnt, is het ook heel fijn om in de herfstmaanden naar buiten te gaan. De natuur is minstens even prachtig als in de zomer en de frisse buitenlucht kan nooit kwaad.

Schaatsen| In de herfst openen de schaatsbanen weer en dat betekent dat je samen met je vrienden een namiddagje op het ijs kan ronddwalen. Of je nu met moeite recht blijft staan of een sierlijke pirouette kan maken, schaatsen is voor iedereen!

Warm bad nemen| En als je even wat tijd voor jezelf wil, kan je altijd een uitgebreid warm bad nemen. Probeer wat heerlijke zeepjes uit en geniet van de rust.

Welke van deze activiteiten is jouw favoriet?

-xxx-

Laurine

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page