top of page
  • Laurine

Oktober | favorieten


Oktober was een erg drukke maand, die naar mijn gevoel voorbij is gevlogen. Deze maand kwamen er ook niet veel artikels op mijn blog, aangezien mijn computer stuk ging en hij nog maar pas hersteld is. Maar binnenkort komen weer een heleboel nieuwe artikeltjes online, dus houd mijn blog zeker in de gaten! Ik heb ook een heleboel leuke dingen gedaan deze maand, dus hier zie je mijn favorieten van oktober!

- ITEMS -

Nelson laarsjes| Begin deze maand kocht ik deze mooie donkerblauwe enkellaarsjes van Nelson. In de wintermaanden draag ik het liefst enkellaarsjes en deze zijn ideaal voor koud weer. Ze hebben een warme binnenvoering en een stevige zool waarmee ik niet zal uitglijden als het gesneeuwd heeft. Ze zijn ook nog eens super comfortabel, dus ik ben echt dolgelukkig met deze schoenen! De aparte blogpost over deze laarsjes vind je hier.

FAAM | Dit is niet echt een item, maar een winkel die ik even in het zonnetje wil zetten. Deze maand kocht ik voor het eerst iets van het merk FAAM. Dit merk is duurzaam, milieuvriendelijk en tevens fair. Tegenwoordig heeft onze planeet heel wat te verduren en daarom probeer ik mijn steentje bij te dragen aan een beter milieu. Bijlange niet al mijn kleren zijn goed voor het milieu en ik heb zeker niet de kleinste ecologische voetafdruk. Maar ik probeer er wel steeds meer rekening mee te houden. En dit merk heeft een heleboel leuke kleren gemaakt van duurzame en natuurlijke materialen, dus waarom niet?

- BOEKEN -

De vijfde brief | Deze maand heb ik niet veel boeken uitgelezen. Dat is misschien te wijten aan het feit dat ik drie boeken tegelijk aan het lezen ben, oeps. Maar ik las wel De vijfde brief van Nicola Moriarty. Ik vond dit een heel fijn boek, maar het einde was nogal onrealistisch en dat was wel een beetje teleurstellend. Maar over het algemeen een goed verhaal.

De vijf vriendinnen Joni, Deb, Trina en Eden zijn al sinds de middelbare school beste vriendinnen, maar nu dat ze ouder zijn en elk een eigen leven leiden, groeien ze steeds meer uit elkaar. Maar daar wil Joni verandering in brengen. Iedere vriendin schrijft anoniem een brief met daarin een geheim dat ze nog nooit met de groep gedeeld hebben. Uit deze brieven blijkt hoe slecht de vriendinnen elkaar nog kennen. Maar dan vindt Joni een vijfde brief met daarin de boodschap dat de schrijver een van hen haat voor iets wat jaren geleden gebeurd is en hoe vaak ze op het punt gestaan heeft om deze persoon iets aan te doen. Wie is de schrijver van deze brief? En wie is er nog te vertrouwen?

- ERVARINGEN -

Ontmoeting koningin Mathilde | Say what?! Deze maand kreeg ik de grote eer om de koningin van België te ontmoeten. Ik mocht bloemen afgeven tijdens haar bezoek aan de universiteit van Antwerpen. Dit was een dag die ik niet snel zal vergeten, echt bijzonder. :)

Bowlen | Onlangs was een vriendin van me jarig en omdat te vieren gingen we met nog wat vrienden samen bowlen. Het was voor mij al een hele tijd geleden (wat ook te merken was aan mijn score ;) ), maar het is echt een toffe groepsactiviteit. Een leuk idee voor als het buiten koud is.

Ik kijk heel erg uit naar de maand november! Allereerst heb ik momenteel herfstvakantie en na de vakantie ben ik jarig! Dit ga ik vieren door samen met wat vrienden naar de boekenbeurs te gaan! Zo leuk!

Wat voor leuke dingen heb jij deze maand gedaan?

-xxx-

Laurine

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page