top of page
  • Laurine

5 Dingen waar ik naar uitkijk


Iets waar ik heel blij van word, is denken aan dingen waar ik naar uitkijk. Het helpt om vrolijk en positief in het leven te staan en 's morgens met een glimlach op te staan. En aangezien ik de komende maanden een aantal toffe dingen op het programma heb staan, besloot ik om dit lijstje met jullie te delen!

Verjaardag | November gaat voor mij altijd meteen heel fijn van start met mijn verjaardag! Op 6 november mag ik namelijk zeventien kaarsjes uitblazen! Ik kijk er heel erg naar uit om deze dag met mijn vrienden en familie te vieren!

Boekenbeurs | In het najaar is het ook altijd weer tijd voor één van de grootste boekenevenementen van België. En als boekenliefhebber kan ik dat uiteraard niet missen. Ik kijk er naar uit om een hele middag tussen een heleboel boeken te snuffelen en hopelijk wat leesvoer mee naar huis te nemen.

Openlesdagen | Momenteel zit ik in mijn laatste jaar op de middelbare school en dat betekent dat het tijd is om te denken over wat en waar ik ga verder studeren. En in de herfstvakantie houden vele universiteiten openlesdagen. Ik heb mij ingeschreven voor een aantal van deze lessen, zodat ik al eens een voorproefje krijg van wat mij komend schooljaar te wachten staat. Spannend!

Toneelvoorstelling | Een ander leuk puntje dat voor november op de planning staat is de jaarlijkse toneelvoorstelling van mijn toneelgezelschap. Dit jaar sta ik niet op de planken, maar mijn vader wel. En uiteraard gaan mijn familie en ik als trouwe fans kijken naar zijn performance. Het belooft een hilarische voorstelling te worden, dus ik ben erg nieuwsgierig!

Tenerife | Dit laatste puntje op dit lijstje is nog niet voor binnenkort, maar in de december gaan mijn familie en ik een weekje naar Tenerife! Ik kan niet wachten tot ik weer in het zonnetje kan rondlopen! Ik verwacht dat dit een heel ontspannen en zonnige vakantie zal worden en ik ben super benieuwd naar Tenerife!

Waar kijk jij naar uit?

-xxx-

Laurine

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page