top of page
  • Laurine

Hoera, ik ben jarig! ✩


Jeej, het is mijn verjaardag! Vandaag mag ik wel zeventien kaarsjes uitblazen! Tijd om even terug te blikken op mijn zestiende levensjaar en vooruit te kijken naar wat vandaag mij zal brengen. Here we go!

Als ik terug kijk op het afgelopen jaar dan kan ik zeggen dat het er een was met ups en downs. Maar dat is elk jaar wel zo. Over het algemeen zou ik zeggen dat ik veel bijgeleerd heb dit jaar. Ik ben veel gegroeid als persoon en heb geleerd mijn geluk in eigen handen te nemen. Ik heb afstand genomen van mensen die voor negativiteit zorgden in mijn leven en sindsdien ben ik veel gelukkiger. Dit jaar heb ik ook veel nieuwe dingen ontdekt. Zo zijn kalligrafie en doodelen nu twee nieuwe hobby's van mij. Zo leuk! Ik kijk met een glimlach terug op het afgelopen jaar en ik ga nu mijn zeventien-jarig bestaan in met nieuwe vrienden, toffe hobby's en een blij gevoel!

Vandaag heb ik een leuke, maar eenvoudige dag voor de boeg. Vorig jaar heb ik mijn zestiende verjaardag uitbundig gevierd door eerst samen met mijn vrienden te ontbijten en daarna samen te gaan lasershooten. Dat was echt een van de leukste verjaardagen die ik al gehad heb. Maar vandaag is het maandag en dat betekent -helaas- school. Het voordeel is dat ik deze dag gezellig kan doorbrengen met mijn vrienden. Vanavond ga ik mijn verjaardag nog even vieren met mijn familie en daarna sluit ik de dag af met mijn wekelijkse balletles. Niets spectaculairs, maar wel heel leuk. :)

Ik wens jou vandaag ook een hele fijne dag toe, maak er iets moois van!

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page