top of page
  • Laurine

Hoogtepunten van 2017 in foto's


In een jaar kan een heleboel gebeuren en doordat we zeer gehaast door het leven rennen, vergeten in het vergeten we soms om stil te staan bij alle mooie momenten. Daarom ging ik tussen al mijn foto's op zoek naar een kleine selectie dat de hoogtepunten van dit jaar weergeeft.

Ik begon het nieuwe jaar meteen met een heel leuk tripje naar Oostende. Een vriendin nodigde mij en een andere vriendin namelijk uit voor een weekendje aan zee bij haar te logeren. Zo leuk! Ondanks de kou, hebben we ons toen zo erg geamuseerd! Een uitgebreider fotoverslag van het weekendje vind je hier.

Ja, handletteren! Deze bezigheid werd in 2017 razend populair en ik kan er alleen maar dankbaar voor zijn, want anders had ik deze hobby waarschijnlijk nooit ontdekt. Ik vind het heerlijk ontspannend om te spelen met de lay-out en de woorden! Ik ben van plan om in het nieuwe jaar meer van mijn creaties met jullie te delen, mochten jullie dat leuk vinden.

Het volgende puntje is misschien een beetje materialistisch, maar ik ben gewoon zo blij met deze camera! Hierdoor kon ik hele mooie reisfoto's en blogfoto's maken van goede kwaliteit. En deze camera heeft me ook gestimuleerd om meer foto's te maken en zo mooie momenten vast te leggen.

Hawaï! Wat was het mooi daar! Ik ben echt heel dankbaar dat ik deze reis met mijn familie heb mogen maken. Hele mooie herinneringen heb ik aan dit land. Maar als ik dan toch één favoriet moet kiezen is het niet de natuur of het heerlijke fruit, maar een bloemenkrans maken! Ten eerste was het heel typisch voor Hawaï, ten tweede waren de bloemen zo mooi en rook het heerlijk, maar ik vond het vooral zo tof dat we het zelf mochten maken! Echt een unieke ervaring!

Nog een unieke en onvergetelijke ervaring was mijn ontmoeting met koningin Mathilde! Ik kan het nog steeds niet geloven... Samen met mijn broer (rechts op de foto) mocht ik bloemen afgeven en dat vond ik zo bijzonder! Dat moment koester is echt in mijn hart.

Sneeuw! Ik ben echt dol op sneeuw, omdat alles dan zo magisch lijkt. Maar boven alles, omdat het lijkt dat het leven wat trager gaat en iedereen de tijd neemt om wat rustiger aan te doen en te genieten van dit natuurwonder. Dat is wat sneeuw zo magisch maakt.

En deze laatste vrolijke foto staat symbool voor de heerlijke kerstperiode! Ik ben al helemaal in de stemming om Kerstmis en Nieuwjaar te vieren! Samen zijn met mijn familie is echt wel het gezelligste dat er is!

Ik vond het zo leuk om eens terug te blikken op het voorbije jaar, ik raad jou dan ook zeker aan om ook eens op zoek te gaan naar jouw leukste foto's van 2017. En verder wens ik je nog een heel fijne kerstperiode!

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page