top of page
  • Laurine

✦ Brief aan 2018 ✦


Het is zover: 2018 is van start gegaan! Vorig jaar schreef ik ook een brief aan het nieuwe jaar, waarin ik vertel over wat ik wens voor het nieuwe jaar en waar ik aan wil werken en dat vond ik heel leuk om te doen, dus dit jaar doe ik het weer. Ik blik ook nog even kort terug op de brief van vorig jaar.

Lieve 2018,

Wat heb ik naar je uitgekeken! Je belooft onvergetelijk te worden, want 2018 is een jaar vol mijlpalen in mijn leven. In dit jaar zal ik op eindejaarsreis gaan naar Italië waar ik heel erg naar uitkijk! Maar ik zal ook afstuderen en mijn diploma in handen hebben en dat betekent dat ik ook zal verder studeren aan een universiteit. Op dit moment lijkt dat allemaal nog heel bizar, want momenteel heb ik zeker nog geen keuze voor mijn studie of universiteit gemaakt. Ik ben heel benieuwd naar wat ik uiteindelijk zal kiezen. Met studeren komt ook de vraag of ik op kot zal gaan of dat ik thuis blijf. Zoveel keuzes die ik allemaal zal maken in dit jaar.

Verder zal ik ook leren autorijden in 2018. Ik ben nu oud genoeg om mijn theoretisch rijbewijs te halen en dat wil ik binnenkort ook zeker doen. Eens ik dat behaald heb, kan ik beginnen met praktijklessen. Spannend!

Ik zal achttien worden in november. En achttien betekent volwassen voor de wet. Ongelooflijk, dat klinkt zo bizar. Maar dat is nog bijna een jaar, aangezien ik in november pas zeventien ben geworden.

Zoals je hoort een heleboel leuke en spannende veranderingen zullen gebeuren in 2018 en ik ben heel enthousiast! Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe mensen die ik zal leren kennen en die nieuwe plekken die ik zal bezoeken. 2018, jij belooft een heel mooi jaar te worden en ik kan niet wachten om nieuwe herinneringen te maken!

Liefs,

Laurine

Wat is jouw wens voor het nieuwe jaar?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page