top of page
  • Laurine

Mijn vakantie op Tenerife!


Het nieuwe jaar ging alvast goed van start voor mij, want ik maakte de jaarwisseling mee op het Canarische eiland Tenerife! Het was zo fijn om even de zon op te zoeken en weg te zijn van dat grauwe Belgische weer. Zon, zee, strand en prachtige natuur, dat is Tenerife in een notendop!

Ik moet toegeven dat ik eerst nogal sceptisch was tegenover deze vakantiebestemming. Ik houd van het strand, maar ik op reis beleef ik ook graag vanalles. En ik had mijn twijfels over Tenerife als avontuurlijke bestemming, maar die waren onterecht. Verschillende mensen uit mijn omgeving waren alleen maar lovend over dit eiland en ik kan ze alleen maar gelijk geven. Van verveling was geen sprake. Of je nu graag op zee bent of je houdt van de bergen, Tenerife has it all!

Zo maakte ik een indrukwekkende wandeling doorheen een ravijn. En aan het einde van de wandeling, in het hart van het ravijn was er een waterval. Door de helmen leken mijn broer en ik wel echte avonturiers.

Kun jij hem spotten? ;)

De wandeling was erg fascinerend vanwege het grote verschil in landschap. Enerzijds had je het droge landschap met héél veel cactussen. En eens ik dieper in het ravijn wandelde, werd ik omringd door hoge bomen en andere weelderige planten.

De wandeling ging verder dan mijn verwachtingen. Echt prachtig!

Dit waren de eerste foto's van mijn vakantie in Tenerife, binnenkort deel ik nog een tweede deel, waarin ik meer foto's van de zee en de gezellige stadjes toon!

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page