top of page
  • Laurine

Laatste 100 dagen school & meer


De eerste maand van 2018 zit er al weer op en wat heb ik er van genoten! Ik begon het jaar in Tenerife en mijn blog mocht twee kaarsjes uitblazen, maar er zijn nog veel meer dingen die mijn januari zo fijn maakten. En aangezien het een drukke maand was boordevol leuke herinneringen, wilde ik ze toch even delen met jullie.

Lieve mensen om me heen

Ik wilde in het nieuwe jaar meer tijd doorbrengen met familie en vrienden, omdat dit me heel veel energie kan geven en je op die momenten toch wel de mooiste herinneringen maakt. Dit is zeker gelukt deze maand. Ieder weekend was ik omringd door fijne mensen en hier en daar zelfs nog doordeweeks. Dat is al wat ik maar kan wensen!

Helemaal happy

En of het nu door het vorige puntje komt of door iets anders, geen idee. Maar ik kan vol trots en dankbaarheid zeggen dat ik heel vrolijk ben sinds de jaarwisseling. Gewoon in het algemeen blijer en gelukkiger, waar ik dan weer nóg gelukkiger word! Ik kan alleen maar dankbaar zijn dat ik goed in mijn vel zit en hopelijk kan ik hier nog lang van genieten!

Laatste 100 dagen / chrysostomos

Momenteel zit ik in mijn laatste jaar op de middelbare school en naar traditie wordt de mijlpaal van de laatste 100 dagen school gevierd door de zesdejaars. De hele week lang kwamen we allemaal verkleed naar school (elke dag een ander thema), dansen op de speelplaats en als kers op de taart vrijdag een spetterende eindejaarsshow. Het was een onvergetelijke week. Jammer dat school niet altijd zo kan zijn . ;)

Concert

Sinds gisteren heb ik ook nog eens tickets gekocht voor het super leuke concert van Dodie binnenkort en ik kijk er zo erg naar uit! Naar concerten gaan is iets wat ik veel te weinig doe, maar waar ik wel heel erg van kan genieten. Dus ik ben super enthousiast dat hier in het nieuwe jaar meteen verandering in heb gebracht.

Hoe zag jouw januari eruit? Heb je al hard gewerkt aan je doelen 2018?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page