top of page
  • Laurine

Zo voel jij je elke dag een girlboss


Zelfvertrouwen is iets vreemd, de ene heeft er bakken vol van, terwijl een ander zichzelf elke dag weer moed in moet spreken. Toch denk ik dat iedereen het er over eens is dat zelfverzekerd zijn een heerlijk gevoel is! Door onderstaande dingen elke dag te doen,

POWERSONG

Zet een echte powersong op met een goede beat en een motiverende tekst. Laat het luid door de boxen knallen en dans erop los! Laat je even helemaal gaan en laad je weer volledig op met nieuwe energie.

ZELFVERZEKERD IN JE KLEDIJ

Een spetterende outfit kan je zelfvertrouwen al meteen een boost geven en dat is nodig om je goed te voelen. Persoonlijk voel ik mij het beste in een mooie jurk, maar misschien voel jij je wel het meest confident in een jumpsuit of een net pak.

PRODUCTIVITEIT

Ik voel mij het meest onverslaanbaar wanneer ik een productieve dag heb. Dus streep vandaag iets af van je todo-lijstje wat je al heel lang aan het uitstellen bent. Je zal opgelucht zijn dat die taak eindelijk achter de rug is en daarbij ben je meteen productief.

DOE IETS WAT JE NOG NOOIT GEDAAN HEBT

Het hoeft niets spectaculairs te zijn, maar probeer eens een nieuwe hobby of volg een workshop. Gegarandeerd dat deze nieuwe ervaring je met een vrolijk gevoel achter laat.

BLIJF NIEUWSGIERIG

De dagelijkse sleur is een gevaar om jezelf ook wat sip te voelen, dus blijf nieuwsgierig naar de wereld en blijf bijleren. Er zijn vast talloze dingen die je interesseren en waar je nog niet veel over weet.

Wat geeft jou het gevoel dat je de wereld aan kan?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page