top of page
  • Laurine

4 Inspirerende YouTubers die je moet volgen


Soms moeten we ons laten inspireren door anderen om zelf te bloeien. Net zoals je door positieve mensen te omringen, je zelf blijer wordt. Dit geldt ook voor inspirerende mensen. Zelf kijk ik regelmatig video's van mensen die een groot voorbeeld voor me kunnen zijn of dezelfde idealen nastreven. Vandaag deel ik mijn favoriete YouTube-kanalen van inspirerende vrouwen die hun advies delen om jouw leven gelukkiger te maken.

LAVENDAIRE

Dit is zonder twijfel mijn favoriete YouTube kanaal. Aileen is een super warme, maar vooral een heel creatieve jonge vrouw. Op haar kanaal deelt ze tips rond zelfontwikkeling, creativiteit en je dromen waarmaken. Daarbij zijn haar video's ook altijd heel mooi vorm gegeven. Echt een aanrader!

SANNY VERHOEVEN

Sanny zal bij velen van jullie wel bekend in de oren klinken, maar ik wilde haar toch even vernoemen in dit rijtje, omdat haar kanaal zo vrolijk is. Ze neemt haar kijkers namelijk mee op haar zoektocht naar geluk (vandaar ook 'Sanny zoekt geluk') en deelt haar ontdekkingen gaandeweg. Hoe ga je om met negativiteit? Hoe ben je gelukkig met jezelf? Hoe voorkom je stress? Ze deelt al haar tips en daarbij is verspreidt ze zelf zoveel positieve energie dat je met veel plezier haar video's kijkt!

STUDY WITH JESS

Uit dit rijtje is Jess' kanaal het meest gefocust op productiviteit in plaats van positiviteit. Maar zeker ook een aanrader. Ze deelt tips rond planning, motivatie, productiviteit, ... Inmiddels heeft ze ook een kanaal gewijd aan goed in je vel voel genaamd 'Welness with Jess'.

MUCHELLE B

Muchelle is net als Jess een Australische met een duidelijk doel voor ogen. Zij is echt iemand die haar dromen najaagt en haar kijkers zeker ook de boodschap wil meegeven dat je alles kan waarmaken als je er maar tijd voor maakt. Heel inspirerend. Haar video's zijn het best te vergelijken met die van Lavendaire, maar dan net iets meer rondom productiviteit en succesvol zijn.

Geloof me nu maar en neem zeker een kijkje op deze YouTube kanalen, want ze zijn niet voor niets mijn favorieten. ;) Al deze vrouwen delen hun kennis en ervaring, zodat jij het kan toepassen op jouw leven, het proberen waard!

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page