top of page
  • Laurine

Enkele favorieten van de laatste tijd


Tijd voor een beetje positiviteit! De laatste tijd heb ik een heleboel leuke dingen in mijn leven mogen verwelkomen en vandaag wil ik er graag een aantal in de kijker zetten. Van dé oplossing tegen acné (ja echt!) tot een paar comfortabele schoenen. Kijk je mee?

KRULLENSHAMPOO | Ik was al eventjes op zoek naar een shampoo die mijn krullen zou verstevigen én ook nog eens parabelen- en sulfaatvrij zou zijn. Niet zo simpel, maar op aanraden van mijn kapper probeerde ik een shampoo van Aveda. Na de eerste keer wassen, merkte ik nog niet direct veel verschil, maar hoe vaker ik mijn haar er mee was, hoe meer krullen ik krijg. Inmiddels gebruik ik het al twee maanden en ik ben nog steeds zo blij met het resultaat! Gek hoe een andere shampoo zo'n verschil kan maken.

YUN ACNE PRODUCTEN | Al sinds het begin van mijn tienerjaren kamp ik met puistjes. Over de jaren heen heb ik reeds talloze producten geprobeerd, maar sinds kort bestaat er probiotherapie, waarbij slechte bacteriën (acné) bestreden worden door goede bacteriën in plaats van gewoon alle bacteriën op de huid te doden. Het is GEWELDIG. Als je last hebt van acne of je kent iemand in je omgeving die zich er onzeker door voelt: raad degene deze producten aan! Mijn acné verdween namelijk niet enkel, maar mijn huid is in het algemeen véél gezonder. Echt het beste product dat ik ooit al gebruikte!

INSTAPPERS | Voor de zomer wilde ik graag een comfortabel en luchtig schoentje. Iets tussen sneakers en sandalen, zeg maar. Dus toen kocht ik deze leuke instappers/ loafers van Cypres en ik ben er super blij mee! Ik heb ze al veel gedragen, want ze zijn zo simpel en daarbij zien ze er ook nog eens leuk uit!

HIDDEN FIGURES | Hoewel het misschien niet zo'n recente film is, verdient deze film zeker een plaats tussen mijn favorieten. Enkele maanden geleden zag ik deze film voor het eerst en het zou weleens mijn lievelingsfilm kunnen zijn. Een waargebeurd verhaal over drie zwarte vrouwen die bij NASA werken en vanop de eerste rij de space race bijwonen en daarnaast vechten voor gelijke rechten. Dat met een flinke portie humor maakt van Hidden Figures echt een topper!

OORBELLEN | In maart liet ik gaatjes schieten en sindsdien heb ik nog geen moment spijt gehad van mijn beslissing. De gaatjes groeien wel snel dicht en dus draag ik nog steeds dag en nacht oorbellen. Stekertjes zijn hiervoor veel handiger dan hangers en dus schafte ik deze twee leuke paren aan van Twice as Nice. Super blij mee!

TIK TAK | Voor boekentips neem je beter een kijkje op MustMagazine, waar ik regelmatig recensies plaats over de boeken die ik las. Maar per uitzondering ook een boekentip op mijn blog. Deze debuutthriller van Chris McGeorge is namelijke echt de moeite waard. Orgineel, plottwisten en vooral spanning van de eerste tot de laatste bladzijde!

Heb jij nog leuke dingen ontdekt de laatste maand?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page