top of page
  • Laurine

Mijn plannen voor deze zomer


Deze zomer heb ik een heerlijk lange vakantie van wel drie (!) maanden! Yes! En dat betekent meteen dat ik ook veel tijd heb om een heleboel leuke dingen te doen: reizen, bloggen, leren autorijden, ... Noem maar op. Aangezien ik deze kostbare tijd absoluut niet wil verspillen, sta ik even stil bij wat ik deze zomer zeker wil doen!

LEREN AUTORIJDEN | Leren autorijden is heel lang geen prioriteit geweest, omdat ik simpelweg nog niet oud genoeg was. Ik verjaar pas in het najaar en zodoende kan ik nog niet zo lang mijn rijbewijs halen. Daarbij had school altijd mijn prioriteit, maar nu ik veel vrije tijd heb, ga ik er werk van maken.

SCHRIJVEN VERBETEREN | Eigenlijk wilde ik rond de jaarwisseling al meer tijd besteden aan het uitwerken van ideeën tot een verhaal. Ik heb veel losse ideeën waar ik nooit iets mee gedaan heb en daar zou ik deze zomer graag iets van maken. Anderzijds zou ik mezelf ook graag willen uitdagen om verschillende writing prompts om te vormen naar kortverhalen. Een uitdaging, die me - hopelijk- tot een betere schrijver maakt.

VAKANTIEJOB | In de maand augustus zal ik minder tijd hebben voor leuke dingen, want dan werk ik zes dagen per week. Hoewel het zwaar zal zijn, kijk ik erg uit naar mijn vakantiewerk. Het doorbreekt de vakantie en is weer een heel nieuwe ervaring.

REIZEN | Ik kijk zo erg uit naar de reizen die ik deze zomer ga maken! Ik ga enerzijds naar Lissabon en de Azoren met mijn familie en later deze zomer ga ik naar Malta met een aantal vriendinnen. Al deze plekken zijn nieuw voor mij dus ben ik extra benieuwd om deze landen te ontdekken!

BLOGGEN | De afgelopen maand stond mijn blog op een laag pitje vanwege de examens en daarbij was ik ook nog eens heel ziek. Ik vond de energie niet om een artikeltje te typen, maar nu zit ik vol enthousiasme om al mijn ideeën uit te werken!

SPAANS OEFENEN | Misschien denk je nu: huh? Maar ik ben al een aantal maanden bezig met Spaans leren, aangezien ik dit volgend jaar graag wil studeren. Daarom leek het me leuk om nu al wat met de taal bezig te zijn. Tot nu toe deed ik dit altijd met de Memrise, maar deze zomer wil ik ook een cursus van BBC volgen.

TOMORROWLAND FESTIVAL | Nog niet zolang geleden vroeg een vriendin plots of ik meewilde naar Tomorrowland en zodus staat dit leuke uitje heel last-minute op de planning voor deze maand. Het wordt vast een geweldige ervaring en ik kijk er ontzettend naar uit om het spektakel mee te maken!

HANDLETTEREN & DOODELEN | Sinds vorig jaar ben ik verzot op handletteren en doodelen. Ik vind het super ontspannend. Helaas merk ik dat ik er de laatste tijd niet meer zoveel mee bezig ben en dus wil ik daar verandering in brengen. Ik wil ook graag creatiever aan de slag met mijn bullet journal, ik heb al een aanta leuke ideeën voor komende maand, dus kijk zeker uit naar die blogpost!

VRIENDEN ZIEN | Uiteraard is dit ook de uitgelezen kans om veel met vrienden af te spreken en iedereen te zien die ik vanwege de examens en dergelijk al lang heb moeten missen. Super leuk allemaal!

Nieuwsgierig naar wat ik deze zomer allemaal ga uitspoken? Volg me dan ook zeker op Instagram, dan zie je vast een heleboel foto's voorbij komen.

Wat ga jij doen deze zomer?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page