top of page
  • Laurine

De Liebster Award


Ik werd onlangs maar liefst twee keer getagd om een deze Liebster Award Tag in te vullen. Zowel door Femke als door Amber. Super leuk! Ik wil deze blogpost niet te lang maken, dus zal ik een aantal vragen van beide beantwoorden. Dus als je wat meer over mij te weten wil komen, lees dan zeker verder!

DE VRAGEN

 

WAT IS JE STERRENBEELD?

Ik ben jarig op 6 november, wat mij een schorpioen maakt. En als ik heel eerlijk ben, heb ik altijd gevonden dat de beschrijving van een schorpioen helemaal niet bij me past. In de Chinese horoscoop ben ik trouwens een draak!

WAAROVER SCHRIJF JE HET LIEFST?

Eigenlijk schrijf ik graag over alles wat mij blij maakt, maar het liefst deel ik tips over je dromen waarmaken, omdat ik dan heel actief bezig ben met mijn eigen doelen en dat geeft mij altijd een boost.

DAGJE AAN ZEE OF IN HET BOS?

Hmm moeilijke, ik ben graag aan zee, maar ik ben absoluut geen zonneklopper (iets met ros zijn en een bleke huid enzo ;)). Maar ik hou van de zee en het geluid van de golven.

WAAR HAAL JIJ JE INSPIRATIE VANDAAN?

Ik lees veel andere blogs en ik ben dol op Pinterest! Verder soms vanop Instagram. Maar voornamelijk gewoon uit dingen uit het dagelijkse leven.

WAAR KOMT DE NAAM VAN JE BLOG VANDAAN?

Mijn moeder gebruikte 'Laurinemin' vroeger als koosnaampje voor mij en vanwege die mooie herinneringen en als bedankje voor alle steun die ik van haar krijg, heb ik mijn blog zo genoemd. Fun fact: Mijn broer (Lars) noemde ze 'Larseman'.

WAT HOOP JIJ VOOR ANDEREN TE BETEKENEN MET JE BLOG?

Ik hoop dat mijn blog mensen kan motiveren om actief bezig te zijn met hun dromen en doelen. Want als je bezig bent met wat je graag doet, dan is elke dag mooier. En ik hoop dat mijn tips rondom productiviteit en positiviteit mijn lezers kan helpen om zoveel mogelijk uit hun leven te halen en ervan te genieten!

WAT IS HET LAATSTE BOEK DAT JE LAS?

Tik Tak van Chris McGeorge. Een thriller over zes mensen die zijn opgesloten in een hotelkamer met een lijk. Maar de detective en de moordenaar zitten in dezelfde kamer. Erg goede thriller, las lekker vlot.

EEN LIEDJE DAT VOOR JOU ERG VEEL BETEKENT (+WAAROM)

Vorig jaar moest ik -helaas- afscheid nemen van mijn lieve grootvader. Hij was een grote fan van Stef Bos en daarom doet al zijn muziek, maar in het bijzonder het liedje Papa, mij aan mijn grootvader denken. ♡

BEN JE EEN PLAN-ALTIJD-ALLES-VAN-MINUUT-TOT-MINUUT OF EEN IK-KIJK-WEL-WAT-ER-KOMT PERSOON?

Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik echt wel een planner ben. Dat komt omdat onverwachte wendingen mij vaak wat overweldigen. Ik zou echter graag wat spontaner zijn en ik doe mijn best om onverwachte kansen met open armen te ontvangen.

OP WELKE APP SPENDEER JIJ DE MEESTE TIJD?

Waarschijnlijk YouTube.

HOE ZOU JIJ JEZELF IN EEN ZIN BESCHRIJVEN?

Een roodharige levensgenieter die ervan droomt om in de toekomst nog meer te genieten van al het moois dat de wereld te bieden heeft.

DE REGELS

  • Bedank de persoon die jou heeft genomineerd;

  • Post een link naar zijn of haar blog;

  • Zet een foto van de award op je blog;

  • Beantwoord de vragen van de persoon die jou heeft genomineerd;

  • Nomineer 5 tot 11 blogs;

  • Bedenk 11 nieuwe vragen voor de bloggers die je zelf nomineert;

  • Informeer de bloggers die je zelf hebt genomineerd en bezorg hen de link van je eigen blogpost;

  • Kopieer deze regels in je eigen blogpost;

DE NOMINATIES

 

1. Marthe - Marthistique

2. Silke - BySilke

3. Mei Qi - Mei Qi

4. Inne - Gentillinne

5. Florentine - ByFloren

6. Lianne - Liannes Letters

8. Marjolein - Marjolean

NIEUWE VRAGEN

 

1. Welke karaktereigenschap zou je graag willen hebben?

2. Waarover schrijf je liever niet op je blog en waarom?

3. Wat is het beste boek dat je ooit las?

4. Waar erger je je weleens aan?

5. Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?

6. Hoe ga je om met stress?

7. Welke plek over de hele wereld is je favoriet en raad je iedereen aan om naartoe te gaan?

8. Maakt het jou veel uit wat anderen van je zeggen?

9. Op welk seizoen lijk je het meest?

10. Voor wie heb jij veel bewondering?

11. Wat is je grootste droom?

En nu ben ik benieuwd: zit er een speciale betekenis achter jouw blognaam?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page