top of page
  • Laurine

4 Dingen die ik onlangs voor het eerst deed


Er iets bijzonders aan eerste keren. Een nieuwe ervaring opdoen is een van de leukste dingen in het leven- als je 't mij vraagt. Tegenwoordig proberen we veel te weinig om nieuwe dingen te doen en daar moet verandering in komen. Dus tijd om uit die comfort zone te komen en nieuwe dingen te leren. Hier zijn vier -super leuke!- dingen die ik onlangs voor het eerst deed!

KANO VAREN OP EEN MEER |

Dus, strikt gezien ben ik weleens eerder gaan kano varen. Maar dat was al lang geleden op de Lesse en ik wil dat absoluut niet vergelijk met het kano varen dat ik deed op de Azoren. Ik vind het zo jammer dat het in België vaak slecht weer is, want anders zou ik dolgraag vaker kano varen! Ik vond het zo leuk en ontspannend! Echt heel fijn!

ORIGAMI |

Als je mij (of mijn blog) al wat langer kent, dan weet je wel dat ik graag creatief bezig ben. Ik ben sinds vorig jaar graag bezig met handletteren en natuurlijk ook iedere maand met mijn geliefde bullet journal! Maar vorige week probeerde ik iets heel nieuws: origami. Ik heb altijd bewondering gehad voor mensen die prachtige taferelen kunnen creëren met iets simpels zoals papier. Ik vond het echt heel leuk en -om eerlijk te zijn- niet zo gemakkelijk.

MOUNTAINBIKEN |

Afgezien van een eenmalige rit -die welgeteld 3 minuten duurde voor ik viel- op een kinderfeestje, had ik nog nooit eerder op een mountainbike gezeten. Ik wil eerst even zeggen dat ik een mountainbike ontzettend ongemakkelijk vind zitten! Misschien ligt het eraan dat ik een vrouwenfiets gewend ben of was het gewoon niet zo'n goede fiets, hoe dan ook vind ik mijn fiets véél comfortabeler. Maar verder vond ik het super gaaf! Ik voelde me stiekem heel stoer en het was best een goede work-out!

MAGNETEN MAKEN |

Dit is misschien wel het leukste uit dit lijstje. Vorige week sprak ik af met een aantal vriendinnen en als verrassing had lief vriendinnetje A. een soort machine bij waarmee je super simpel zelf magneten kan maken. Het was super leuk om zoiets zelf te maken. Het is iets wat ik anders nooit had gedaan. Echt een aanrader om iets origineels en creatiefs met vriendinnen te doen!

Wanneer deed jij voor het laatst iets voor het eerst?

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

​

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

​

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

​

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

​

- Toon Hermans

bottom of page