top of page
  • Laurine

Bullet journal | September


Voor velen komt de zomer op z'n eind. Ik heb nog even vakantie - yay!-, maar ook daarna begint school weer voor mij. En dat nieuwe schooljaar wil ik goed aftrappen met een overzichtelijke planning. Tijd dus voor een nieuwe bullet journal spread!

Het thema voor deze maand was een ruimte/sterren & planeten met een felblauwe accentkleur. Als je mijn bullet journal blogposts al wat langer volgt, dan weet je misschien dat ik soms wat inspiratie opdoe bij Amanda Rach Lee. Deze maand ging het echter anders. Ik had namelijk al mijn spreads voor deze maand opgezet en diezelfde avond poste zij haar video. Wat bleek nu? We hadden EXACT hetzelfde thema, PRECIES dezelfde quote op én identiek dezelfde tint blauw als accentkleur. Creepy!

Hoe dan ook ben ik heel blij met het thema voor deze maand. Ik had veel plezier bij het maken van al de kleine tekeningetjes. Het geeft de spreads meteen een leuker uitzicht. Deze maand gebruikte ik ook mijn nieuwe letter-stempels van de Action. Ze zijn heel gemakkelijk om te gebruiken en het ziet er ook nog eens tof uit!

Mijn 'dank' pagina is de enige waar ik niet zo tevreden over ben. Ik dacht dat deze gouden shiny washi tape wel een leuk effect zou geven, maar uiteindelijk past het niet zo goed bij het geheel. Ach ja, niets aan te doen.

Voor de weekoverzichten koos ik voor een compact overzicht, waarbij een week op één pagina pat. Ik gebruikte deze lay-out al eerder in juni en vond het toen handig voor de dagen waarop ik niet te veel te doen heb. Gedurende deze weken ben ik op vakantie en als ik terug ben, ga ik werken dus heb ik niet zoveel afspraken. Wanneer het schooljaar weer begint, zal ik weer een uitgebreidere lay-out gebruiken, maar voor nu is dit goed.

Voor de studenten: geniet van de laatste weken vakantie! En voor alle anderen: maak er een heel fijne september van! :)

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page