top of page
  • Laurine

Bullet journal | November


Oh, wat vond ik het moeilijk om een thema voor deze maand te bedenken! Daarom vroeg ik jullie hulp op Instagram en jullie hadden een heleboel leuke ideeën van dieren tot Disney. Uiteindelijk koos ik voor dit parapluutjes-thema, wat me een beetje doet denken aan een wolkenthema van vorig jaar. Hopelijk is het niet al te deprimerend, want november belooft juist een hele leuke maand te worden!

Ik haalde mijn inspiratie voor deze coverpagina uit deze illustratie van Taren S. Black. Het kostte me een eeuwigheid om de lucht te tekenen en halverwege had ik mijn twijfels, maar uiteindelijk ben ik wel blij met resultaat. Tenslotte voegde ik ook nog wat regendruppels toe met mijn zilverkleurige pen, maar deze zijn niet zo goed zichtbaar op de foto.

Mijn maandoverzicht is zoals altijd tamelijk simpel, zodat het overzichtelijk blijft. Ook hier speelde ik een beetje met het zilver als accentkleur op het donkerblauw.

En dan iets nieuws aan de linkerzijde! Vorige maand merkte ik namelijk dat ik nood had een plek om plannen of taken voor de komende maand in te plannen. Gewoonlijk doe ik dat in de digitale kalender van mijn telefoon, maar vorige maand werkte dat toch niet helemaal zoals ik wilde. Dus nu heb ik een heel eenvoudige pagina gemaakt waarop ik mijn schooltaken en plannen voor de komende maand netjes kan oplijsten. En dan tenslotte op de rechterzijde nog het weekoverzicht van de eerste week.

Dat was het dan alweer voor mijn bullet journal spreads van november. Ik heb heel veel zin in deze maand, want er staan heel veel leuke dingen op de planning. Zo ben ik volgende week jarig met de bijhorende feestjes, maar ook een heleboel mensen in mijn omgeving hebben deze maand iets te vieren en daarnaast gaat mijn vaders toneelvoorstelling binnenkort ook in première. Allemaal toffe dingen om naar uit te kijken dus!

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page