top of page
  • Laurine

Bullet journal | december


November was een hele fijne maand voor mij. Vol leuke momenten en daarnaast leek alles eindelijk weer op z'n plek te vallen. Meer kan ik niet wensen zo vlak voor het einde van het jaar, alleen dat de trend zich blijft voortzetten de komende maand. Het is tijd voor de allerlaatste spreads van dit jaar en daarmee mijn tweede jaar bullet journalen af te ronden. Kijk je mee?

Om een of andere reden ben ik dit jaar nog helemaal niet in de kerststemming en dus wilde ik liever geen thema van kerstballen of iets dergelijks. Vorige maand kreeg ik wel het laatste nieuwe Flowboek van een vriendin en dat leek me een goede inspiratiebron voor een leuk thema. Zo gezegd, zo gedaan!

December is zo'n lastige maand die bestaat uit zes weken en past dus niet volledig op één bladzijde. Desondanks ben ik wel tevreden over deze bladzijde. Door het lichtroze te combineren met het blauw is het niet zo'n donkere spread zoals je weleens vaker ziet tijdens de wintermaanden.

Een nieuwe pagina! Onlangs deelde ik naar aanleiding van mijn verjaardag 20 dingen die ik nog wil doen voor ik 20 word en ik besloot dat lijstje te vereeuwigen in mijn bullet journal, zodat ik er vaker aan zou denken. Wat zou jij het komende jaar nog graag doen?

Daarnaast heb ik een overzicht dat ik vorige maand introduceerde. Hier lijst ik mijn schoolopdrachten op en kan ik ook alvast plannen voor de komende maand een plaats geven. Het is inmiddels echt onmisbaar geworden voor mij!

En dat was het dan alweer, de volgende keer dat ik mijn bullet journal met jullie deel, is het al 2020. Hoe bizar?! Ik wens jullie alvast fijne feestdagen en een goede overgang naar het nieuwe jaar. ♡

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page