top of page
  • Laurine

Bullet journal | Februari


De afgelopen maand bestond voornamelijk uit studeren en examens afleggen, maar februari belooft wat leuker te worden want ik begin de maand met een weekje vakantie! Mijn eerste vrije week sinds ik aan de universiteit studeer dus ik ben van plan om veel leuke dingen te plannen. Dat betekent ook meteen dat je vanaf nu weer regelmatiger blogjes kan verwachten. :)

Toen ik wat inspiratie wilde opdoen voor het thema van deze maand vond ik bijna uitsluitend valentijn thema's, maar dat deed ik vorig jaar al, dus ik wilde graag wat anders. Het idee voor dit piraten thema kreeg ik van Andie. De tekeningen waren soms best wel een uitdaging, dus mijn versie is iets eenvoudiger. De oranje washi tape hierboven is van Paperchase.

Een simpel maandoverzicht. De accentkleur voor deze maand was trouwens een heel licht blauw, maar deze kleur komt -helaas- moeilijk over op de foto. Ik besefte vorige maand ook te laat dat ik mijn blogtracker vergeten was, dus deze heb ik meteen op deze pagina toegevoegd.

Zoals iedere maand op de linker bladzijde een lijstje waar ik iedere dag opschrijf waar ik dankbaar voor ben en rechts wordt een collage van de leukste herinneringen van deze maand.

Dan twee nieuwigheden: Ik heb voor het eerst een habit tracker aan mijn bullet journal toegevoegd. In het verleden had ik daar nooit zo de behoefte aan, maar nu wilde ik het toch eens graag proberen.

Het tweede nieuwe element is deze spread. Ik zei het al eerder, maar momenteel heb ik een lesvrije week en dan wil ik graag naast enkele praktische dingen ook veel leuke dingen doen en op deze pagina heb een soort overzicht gemaakt van wat ik nog moet en wil doen.

Tenslotte koos ik voor dit compact weekoverzicht dat ik eerder al wel eens gebruikte, aangezien ik geen druk programma heb deze week volstaat dit. Zodra de lessen weer starten schakel ik weer over op een ruimer weekoverzicht.

Ziezo, dit waren mijn bullet journal spreads voor deze maand. Als je een leuke suggestie hebt voor een thema voor komende maand mag je dat altijd laten weten in een reactie, want ik sta zeker open voor wat nieuwe inspiratie!

Geniet van februari! :)

20191219_090426_edited.jpg

Hey allemaal!

Ik ben Laurine (19), een vrolijke studente Toegepaste Taalkunde met een passie voor schrijven. Hier op mijn blog deel ik mijn weg naar het bereiken van mijn dromen en tussendoor deel ik tips en al het moois dat mijn pad kruist.

Veel leesplezier!

-xxx-

 OVER MIJ 

 INSTAGRAM 

 FRIENDLY

 REMINDER 

Geluk is geen kathedraal,

misschien een klein kapelletje.

Geen kermis luid en kolossaal,

misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,

maar nu en dan een zonnetje.

Geluk dat is geen zeppelin,

't is hooguit een ballonnetje.

- Toon Hermans

bottom of page